Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som vet om en hobbybutikk eller lignende som selger kartong eller ark man kan lage innbydelser og bordkort o.l av? Har litt lyst å lage selv om jeg finner det perfekte papiret
the_fat_lady_sang Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Panduro på Karl Johan, ligger ganske langt ned på karl johan mitt emot kirkeristen.
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Panduro har det aller meste. Ellers vet jeg at Timari (Gunnerius bl.a.) har en god del også.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Norway Design (som ligger til høyre for Saga kino), har en avdeling som heter Papirgalleriet. Her skal jeg love deg du finner det du trenger, de har alt innen papir - masse, masse fint. Anbefales på det varmeste!
Fantorangen Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Papirtrends på Alnabru (ikke så langt fra Smart Club). En del utvalg, men ganske dyre og litt ukurante størrelser på arkene. Iallefall for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå