Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Skal ringe og bestille time.. noen som har noe formening om noen av de som er i bergen sentrum eller nærheten? postive og negative meninger taes imot med takk
lykkeligste Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Dette lurer jeg også på! Men har vurdert Annes i Marken, klippet meg der i fjor og var veldig fornøyd. Gjerne flere meninger??
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 der var jeg ikke fornøyd når jegklippet meg..men tror de erflinke med brudepynting... bestilte time hos sminkør på kløverhuset jeg
lykkeligste Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Har sminke på Junes makeup! Nå ble jeg litt i tvil på Marken- ingen andre i bergen som har noe formening?
Lille jente Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Mon Amie på Sartor senter er veldig flinke. De er oppført i Ditt bryllup. Eneste er at det er 15 minutter fra Bergen sentrum. Ellers er Nina og Annes frisør i Bjørnsonsgaten flinke.
Mamma´n til Siggen Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Kapper salong i Hollendergaten (rett bak McDonalds på torget) er best i byn. Har gått der i noen år nå, og er alltid fornøyd. Vet ikke om de sminker der, men der vet de sikkert om noen som er flink. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå