Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Reprise fra fredag kveld, ganske interessant for oss med små babyer!
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Så det på fredag og da jeg så introen før innlegget virket det som om hun dama var helt skrudd. Ble omtrent framstilt som om babyene snakket et ordentlig språk og at hun hadde tolket det. Var litt mer vettugt da jeg fikk se hva det egentlig dreide seg om, nemlig forskjellige lyder alle barn lager for å signalisere hva de ønsker. Var interessant, men Sigurd er for stor til at jeg har noen nytte av det nå. Får ta det på nestemann )
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har prøvd å se om jenta vår lager noen av disse lydene, og det stemmer det! For oss har det vært nyttig i hvertfall, jeg kommer til å fortsette å høre etter hva hun prøver å "si".
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Så morsomt at det faktisk stemmer! Hva var det igjen? Neh - sulten Heh - ? Eh - ? Geh - ? Husker nesten ingen... Fulgte godt med, skjønner du ;o)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Så på det på fredag vi også, og både samboeren min og jeg synes det var interessant. Vi har prøvd det ut på sønnen vår, og flere ganger har vi kjent igjen disse lydene og prøvd å f.eks rape han eller legge han alt ettersom. Og det har fungert mange ganger allerede, så jeg tror veldig på det. Neh - sulten Owh - trøtt Heh - ubehag (kald, varm, skifte bleie, ubehag med klær osv) Eair - vondt i magen Eh - rape Tror jeg skal se programmet idag også, det kan være greit å få med seg lydene en gang til, siden det ofte høres litt andreledes ut enn det skrives.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Tror ikke jeg vil vite hva Teodor sier til meg bestandig Noen ganger får jeg meg en real kjefteskur av han
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Hehe, ja, det finnes sikkert en god del fraser i tillegg til de lydene...og de vil vi nok ikke vite hva betyr nei;-)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Moro - synd Eline er for stor... (Gjelder opp til 3 mnd, men lenger dersom man svarer på lydene) Og Eline har rukket å bli et halvt år. Tiden flyr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå