mari:-) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Blir så forbanna når de må stenge ei fødeavdeling for å spare penger. Det må jo være muligt å hente inn penger en annen plass. Vi fødene det gjelder når de stenger i sommer for 4 uker må til et annet sykehus. Bor i Narvik da, så må enten til Harstad, ca 2 timer unna, Bodø ca 5 t eller Tromsø ca 5 timer. Vil helst føde her jeg bor nær familie og venner.
jordbærsjokolade Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Helt sykt spør du meg! Jeg føler virkelig med deg og de andre fødene det gjelder.
Jeenie Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 her stenger de fødeavdelingen i Volda i HEEELE juli for å spare 600 000,- de har fått tilbudet om samme beløp fra frivillige som har samlet inn pengene, men de kan de ikke ta i mot... blir helt forrykt over måten ting gjøres på.. i Mai nr av bladet Gravid kommer det til å være en lang reportasje om dette iallefall...
jordbærsjokolade Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg begriper ikke at det er mulig jeg. Hva skjer om man får en styrtfødsel eller det oppstår komplikasjoner (ikke for å skremme men dere har sikkert tenkt tanken selv)?
Jeenie Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 da må man ta situasjonen som den er og føde i bilen, blir det mer komplikasjoner får man bare folde hendene og be om at det går bra... er ikke mer å gjøre! virker iallefall som det er holdningen til sykehusledelsen her iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå