Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så forbanna når de må stenge ei fødeavdeling for å spare penger. Det må jo være muligt å hente inn penger en annen plass. Vi fødene det gjelder når de stenger i sommer for 4 uker må til et annet sykehus.

Bor i Narvik da, så må enten til Harstad, ca 2 timer unna, Bodø ca 5 t eller Tromsø ca 5 timer. Vil helst føde her jeg bor nær familie og venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt spør du meg! Jeg føler virkelig med deg og de andre fødene det gjelder.

Skrevet

her stenger de fødeavdelingen i Volda i HEEELE juli for å spare 600 000,-

de har fått tilbudet om samme beløp fra frivillige som har samlet inn pengene, men de kan de ikke ta i mot... blir helt forrykt over måten ting gjøres på..

i Mai nr av bladet Gravid kommer det til å være en lang reportasje om dette iallefall...

Skrevet

Jeg begriper ikke at det er mulig jeg. Hva skjer om man får en styrtfødsel eller det oppstår komplikasjoner (ikke for å skremme men dere har sikkert tenkt tanken selv)?

Skrevet

da må man ta situasjonen som den er og føde i bilen, blir det mer komplikasjoner får man bare folde hendene og be om at det går bra... er ikke mer å gjøre!

virker iallefall som det er holdningen til sykehusledelsen her iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...