Gå til innhold

Hvor i alle dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det bllitt av håra på leggene mine??? Knøttemor sov så godt, så jeg tok en lang, varm, deilig dusj og tenkte å spandere på meg litt egenpleie. Leggene har jeg ikke barbert siden oktober, pga bekkenløsning, cp og diger mage før fødsel, og etter fødsel tok det litt tid før det var greit å bøye seg pga ks-snittet. Men nå skulle altså håra endelig møte sin skjebne - og så finner jeg nesten INGEN! Har jo hørt om folk som mister hår etter fødsel, men antok det var på hodet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hærlig! Snakk om drømmesituasjon.. Mine legger ser ikke ut etter bare fire fem dager.. Du må jo bare håpe det er vedvarende ;)

Skrevet

Jeg har fått dem.

Her er det en urskog som jeg aldri har sett før! Jeg har så mye hår nå at det er mulig noen kan tro jeg har mannebein:)

Skrevet

Heldiggris!!! He he, her må det høvel og skum til gitt ;-)

Skrevet

Men et lite tips til dere som har urskog.. Kjøp en epileringsmaskin. Det gjorde jeg. Og ja, det gjør jæ''/&%¤## ondt første gangene. Men etterhvert går det som en lek. Jeg bruker det for det meste under armene og langs bikinikanten. Og det går 14 dager mellom hver gang jeg må ta det...

Skrevet

Takker for tips huldra.

Fungerer som voks ikke sant, røsker ut alt av hår ved roten?

Skrevet

hehe :) enda sprøere hos meg.. jeg har gått ned i skostørrelse fra 38 til 37! har aldri brukt 37 før.Kjøpte 38 sist uke,og i går da jeg skulle bruke de var de for store.. ! Hadde antakelig hovne føtter i butikken da jeg prøvde de..

Rart hvordan kroppen forandrer seg ja.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...