Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Dere som går på ceracette, har dere bivirkninger? Jeg føler meg skikkelig emosjonelt påvirket. Er sur, grinete og deppet mye oftere enn før. Men er ikke sikker på om det skyldes p-pillene. Så nå har jeg sluttet for å se om det hjelper. Hva er deres erfaringer? Vil gjerne ha mange svar for å se om det stemmer at dårlig humør er en bivirkning, for i så tilfelle vil jeg innrapportere det via fastlegen min.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Sluttet med dem pga de bivirkningene du nevner her, ble konstant "premenstruell" , både fysisk og psykisk, og ikke særlig hyggelig mot feks samboer. Veldig plagsomt. I tillegg fikk jeg pigmentflekker i ansiktet, noe jeg hadde klart å unngå under graviditeten, og det var litt surt. Men man reagerer kanskje ulikt?
mor88venternr3 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Går selv på ceracette og har merket at humøret mitt har en del svingninger, så jeg har tenkt på en annet prevensjonsmiddel, men jeg får fortsette på disse fram til jeg skal til legen i slutten av den månd. her )
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 jeg fikk ikke gått på de så lenge før graviditeten, men den lille stunden jeg gikk på dem merket jeg ikke noe på humøret. og jeg har fått depresjoner av andre p-pille-merker. så jeg skal prøve dem igjen nå etter graviditeten, men kan jo være bivirkningene kommer etter en lenger periode enn den jeg gikk på dem.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg blødde i ddet uendelige og sluttet med dem pga det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Tar opp denne igjen jeg... Vil gjerne ha litt flere svar for å se om det er hold i dette med emosjonelle bivirkninger. Svar gjerne dere som ikke har bivirkninger også. HI
idamortil2 Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg slutta med de etter 14 dager fordi jeg ble deprimert og fikk angst symptomer med en gang. Massevis av kviser også-- Fysj for noe dritt. Ble bra igjen raskt etter at jeg slutta. Har akkura fått satt in kobber spiral, for jeg reagerer på alle slags hormoner..
spagetti Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Dytter... Er også nysgjerrig. Begynte på disse for 6 dager siden så vil gjerne se hva dere har erfart.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 hadde samme bivirkninger som deg i tilleg så følte jeg meg oppsvulmet og hadde gått opp 2 kg på 1 uke.. det ble borte alt sammen da jeg slutta;=)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 de er noe dritt. blør i hytt og pine, er kjempe irriterende. har fått en de kviser også. nei, skal nok slutte på disse snart. lenge siden jeg har vært borti ett så dårlig produkt. virker jo som om alle som går eller har gått på disse har negative erfaringer.
lykkeligste Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Ser ut til at mange har plager her.. Jeg har ikke noen! Gått på nesten en måned. Ikke akkurat blødninger, men bare bitte litt utflod, ikke hver dag heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 Gikk på dem i halvannet år etter forrige fødsel. Funka helt fint på meg. Det eneste var at jeg fikk en enorm apetitt, så noen kilo ekstra ble det. Men det skjønte jeg egentlig ikke før jeg slutta på dem.....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 jeg gikk på dem til lillegutt var 10 måneder. Hadde ingen negative symptomer utenom lite sexlyst og negativt humør. Jeg sluttet å amme lillegutt når han var 9 måneder, og det var da problemene begynte: vektøkning, graviditetssymptomer, oppblåsthet, mye kviser og mensen konstant. Derfor sluttet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå