ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 har brukt babyline til nå men det ser ut som om det ikke passer for gullet på 5 mnd. hva bruker dere
mammaentiltrulte Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 bruker kun weleda sine produkter får kjøpt de på helsekosten eller på nettet. er kjempe fornlyd med de, kun naturlige ingredienser
MammaDilla Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Bruker aco babyskum serien fra apoteket. Kjempe fornøyd!!
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 aco skum-sjampo, naf badeolje og a-creme. Alt fra apoeket.
kvirrevirrevitt Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 weleda sine produkter er virkelig helt SUVERENE!! Men jeg vil gjerne også få anbefale noe som sikkert ikke mange her inne har hørt om; Optima ph! Helt naturlig, hjelper tørr/sår og veldig sensitiv hud. Trygg å bruke -inneholder bare"spiselige" ting. Anbefaler hudvask (kan brukes både til hud, hår og intimvask. Kjempefin til nyfødte.) - Og hudpleie-sprayen Kan fåes på Krabaten nettbutikk, eller gå inn på www.optima-ph.no for liste over forhandlere. Disse produktene er også geniale hvis man sliter m eksem eller andre hudplager
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Bruker babyline serien, og er fornøyd. Bruker stort sett bare olja da, og så har jeg brukt ansiktskremen, men sjelden i ansiktet. Har brukt den på stumpen på en mesoft-lapp sammen med litt vann når jeg har vaske bæsjerumpe, helt til slutt. Såpe holder vi oss unna, bare olje i vannet. Foreløpig er jeg kjempefornøyd. Har prøvd sebamed, men den tålte verken hun eller jeg, og jeg har aldir reagert på noe før. Rart.. Ellers har jeg ei krukke a-creme stående ubrukt. Hørte den skulle være så bra, men droppet å bruke den da jeg oppdaget at den innholder både hormonhermere og allergifremkallende oljer.
minas'81&lillegull;) Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg bruker også babyline, funker bra for oss. Tuppa er 4 mnd. Bare lurte på hvorfor det ikke passet for din lengre? Nysgjerrig
Bellen^2 Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøpte Babyline selv, men fikk en del Weleda produkter av svigermor som driver en helskost, og er mye bedre fornøyd med den. Kommer til å holde meg til Weleda i fremtiden.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 jeg bruker aponti shampoen, ellers babyline lotion, ansiktscreme og olje. i stumpen bruker jeg en salve som heter inotyol. super bra!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 er Weleda sine produkter dyre?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2007 det er ikke sikkert at gullet reagerer på babyline. men han har fått noe slags røde flekker i nakken. fikk råd å bytte stelleproduktene. tenkte å prøve noe annet en stund, og så gå tilbake igjen til babyline og se om han reagerer. det kan jo hende at han bare får de røde flekkene i nakken siden han har begynt å dra seg i ørene og håret :-) men vil sjekke for sikkerhets skyld
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Babyline og aco brukes her:)
ScaryMama Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Bruker babyline og aco, men syns at babyline produktene, og da særlig oljen, lukter skikkelig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå