Gå til innhold

hvilken shampoo/bad/olje produkter bruker dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt babyline til nå men det ser ut som om det ikke passer for gullet på 5 mnd.

hva bruker dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker kun weleda sine produkter får kjøpt de på helsekosten eller på nettet. er kjempe fornlyd med de, kun naturlige ingredienser

Skrevet

Bruker aco babyskum serien fra apoteket. Kjempe fornøyd!!

Skrevet

aco skum-sjampo, naf badeolje og a-creme. Alt fra apoeket.

Skrevet

weleda sine produkter er virkelig helt SUVERENE!! Men jeg vil gjerne også få anbefale noe som sikkert ikke mange her inne har hørt om;

Optima ph! Helt naturlig, hjelper tørr/sår og veldig sensitiv hud. Trygg å bruke -inneholder bare"spiselige" ting. Anbefaler hudvask (kan brukes både til hud, hår og intimvask. Kjempefin til nyfødte.) - Og hudpleie-sprayen

Kan fåes på Krabaten nettbutikk, eller gå inn på

www.optima-ph.no for liste over forhandlere.

Disse produktene er også geniale hvis man sliter m eksem eller andre hudplager

Skrevet

Bruker babyline serien, og er fornøyd. Bruker stort sett bare olja da, og så har jeg brukt ansiktskremen, men sjelden i ansiktet. Har brukt den på stumpen på en mesoft-lapp sammen med litt vann når jeg har vaske bæsjerumpe, helt til slutt.

Såpe holder vi oss unna, bare olje i vannet. Foreløpig er jeg kjempefornøyd. Har prøvd sebamed, men den tålte verken hun eller jeg, og jeg har aldir reagert på noe før. Rart..

Ellers har jeg ei krukke a-creme stående ubrukt. Hørte den skulle være så bra, men droppet å bruke den da jeg oppdaget at den innholder både hormonhermere og allergifremkallende oljer.

Skrevet

Jeg bruker også babyline, funker bra for oss. Tuppa er 4 mnd.

Bare lurte på hvorfor det ikke passet for din lengre? Nysgjerrig ;)

Skrevet

Jeg kjøpte Babyline selv, men fikk en del Weleda produkter av svigermor som driver en helskost, og er mye bedre fornøyd med den. Kommer til å holde meg til Weleda i fremtiden.

Skrevet

jeg bruker aponti shampoen, ellers babyline lotion, ansiktscreme og olje. i stumpen bruker jeg en salve som heter inotyol. super bra!

Skrevet

er Weleda sine produkter dyre?

Skrevet

det er ikke sikkert at gullet reagerer på babyline. men han har fått noe slags røde flekker i nakken. fikk råd å bytte stelleproduktene. tenkte å prøve noe annet en stund, og så gå tilbake igjen til babyline og se om han reagerer.

det kan jo hende at han bare får de røde flekkene i nakken siden han har begynt å dra seg i ørene og håret :-)

men vil sjekke for sikkerhets skyld

Skrevet

Babyline og aco brukes her:)

Skrevet

babyline

Skrevet

Bruker babyline og aco, men syns at babyline produktene, og da særlig oljen, lukter skikkelig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...