Granny Weatherwax Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skrev i at annet innlegg at jeg ikke tror at Humlesnurr er død, men JK har visstnok gått ut og sagt at han er ugjenkallelig borte. OK. Men Humlesnurr var en smart mann, hvorfor har han alltid stolt blindt på Slur? "Alle" andre vet jo at han er stygg, men Humlesnurr har alltid stolt på ham og latt ham fortsette i jobben (selv om han aldri fikk bli lærer i forsvar mot svartekunst) Jeg tror vi kommer til å få en oppklaring på dette i den siste boka, hva mener dere?
Rasko Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Akkurat det har jeg også lurt på! Kan ikke skjønne hvorfor Humlesnurr stolte så til de grader på Slur. Vi har jo aldri fått noen ordentlig forklaring på det, så jeg blir skuffet hvis vi ikke får vite mer om det i den siste boka. Jeg lurer også veldig på hvem det er som har ødelagt et malacrux. Vi fikk jo bare vite initialene hans/hennes i den forrige boka. Det er i det hele tatt mye som må oppklares i den siste boka!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Og vi vet at han er ond fordi ...? Refresh my memory ...
Rasko Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ond? Tja, at han drepte Humlesnurr var jo ganske dårlig gjort, da. Men vi får håpe Rowling har noen smarte kort på lur. Jeg håper at det viser seg at Slur likevel er god, men at han drepte Humlesnurr av en eller annen årsak som kommer frem til slutt, og at Humlesnurr var innforstått med at det måtte gå som det gjorde. Det er rart hvis Humlesnurr bare gikk rundt og var naiv da han stolte på at Slur var god. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Tror at Slur og Humlesnurr har hatt en avtale om noe der. Har ikke gitt opp tanken om at Slur vil ofre seg for sønnen til den kvinnen han elsket. Lar ham få "benefit of the doubt" til det motsatte er bevist. Derfor nekter jeg å kategorisere ham som ond.
melkekua™ Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Vil bare si at jeg gleder meg til sommeren ;o)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 to ting... hvis dere husker i begynnelsen av boka..inngår snape (jeg leser den på engelsk) ern ubrytelig pakt med malfoys mor. Den gjør at han var tvungt til å drepe Dumbledore. Men jeg mener også å huske at det finnes formler som gjør at man ikke trenger å dø. (tenk bare på voldemort).. godt det er flere voksne enn bare meg som leser hp:-) jeg gleder meg som en unge til jeg får boka:-))
Gjest Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Jeg tror slur er "snill", og er vel ganske sikker i min sak. Han kunne lett ha drept HP på slutten, men gjorde det ikke. Utsatte ham bare for uskyldige våder og skrek i raseri "kaller du meg feig" eller noe slikt. Modig var det han var, som gjorde alt han gjorde for å holde HP i live og sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå