Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Ul i dag, var så nervøs.. Så viste det seg at alt står bra til med lillegull, han vokser som han skal og alt var bare bra. Sambo gråt noen gledestårer og vi fikk høre at det er en liten gutt som bor i magen min:-) Jeg er bare så glad:-)
sebbe Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Så bra at alt var som det skulle. Og gratulerer med gutten. Jeg håper også at jeg får vite hva som skjuler seg i magen min, men det er enda noen timer til jeg skal på ul. Skal ikke før ved halv tre tiden. Gleder og gruer meg. Lykke til videre!
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Det var veldig fint, men forstår at du er nervøs, var det selv. Det kommer til å gå kjempe bra. Lykke til:-)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med den herlige nyheten om at alt er bra,og med gutt. Vi får også gutt . Gøy:)
Lycheli Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så mye med en liten gutt!!! Og ikke minst med et friskt lite barn! Var på UL for en ukes tid siden og det var en helt enorm opplevelse som jeg lever på enda:) Vi får også en liten gutt i august!
*RutIetutt* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Grattis med vel overstått ul og prinsen i magen:o)
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Takk alle sammen. Dette er en herlig følelse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå