Gå til innhold

6000-7000 i leige, er ikke det voldsomt mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som det er det jeg mp betale hvis jeg vil ha 2 soverom...

Hva betaler dere som bor i en by og lever på overgangsstønad??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger på det her og, prisene har gått voldsomt opp. Jeg var heldig og fant en flott leilighet til 5500, med 2 soverom. Men har sjekket rundt og det ligger på iallefall 6500 og oppover..

Skrevet

Okey.. og det går fint å betale 5500? Hvor mange kvm har du da?

Skrevet

leier en leilighet på ca. 80 kvm, på 7500 i mnd, uten strøm. Med to soverom.

Skrevet

Jeg har jeg ei leilighet på 50kvm med to soverom og betaler 6500 inkl strøm.

Skrevet

Jeg betaler for en 2 roms i Oslo 8200,- kr + strøm. Vanvittig mye, men det går jo rundt på et vis. Har søkt om bostøtte, så får inderlig håpe jeg får innvilget det hvertfall. Dyrt å bo alene i Oslo!!!

Skrevet

Jeg betaler 5.900,- for bare 45kvm m 1 soverom,-uten strøm i Bergen. Helt normal pris. Men rått spør du meg.....

Skrevet

har 50 kvm leilighet, betaler 8500 i mnd pluss strøm.

Skrevet

har to soverom, betaler 7500 uten strøm... med strøm ca 9000,-...

merker det blir litt i dyreste laget, så leter etter ny leilighet, men da må vi klare oss m ett soverom om det skal bli billigere....

Skrevet

2 soverom 65 kvadrat og 7800 kr.

Skrevet

Je betaler 6528 i leie.

Det er med 1 soverom.

42 m2 + hems på 26 m2.

Bor i Oslo, og je fant ikke no billigere her.

Skrevet

8500 + strøm... Dyrt og bo i oslo ja. Får 978 kr i bostøtte..

Skrevet

Jeg har 85kvm

Skrevet

Nå ser jeg at jeg er ganske heldig med husleien.. blir nok boende her en stund tenker jeg..

Skrevet

4000 kr her for 90 kvm leilighet med 2 soverom, bor utenfor sandnes sentrum :)

Skrevet

HI her!

Jeg ser det at det er mange her som betaler temmelig stive priser!

Jeg har fablet litt om jeg heller skulle kjøpe meg en leilighet. Var innom banken i går og hørte.....Han bare: Nei, jeg tror ikke det! Hehe, ble litt på latteren egentlig, for der var det ikke noe håp! Får vel vente noen år jeg da.

Skrevet

Ugh, jeg skal flytte til Oslo nå i mai/juni en gang.. Herregud, det er jo syyyke priser! Drømte om 2 soverom, men det kan jeg nok bare glemme ja..

Skrevet

Jeg bor ganske sentralt i Møre og Romsdal, betaler 4000 pluss strøm for et helt hus med 5 soverom etc etc etc..... Hvis dere har anledning til å bo ikke midt i byen så lønner det seg sikkert, da jeg var student betalte jeg 4000 for 50 kvm, 2 soverom der, pluss strøm.

Skrevet

Jeg leier enebolig i Kobbervikdalen i Drammen, betaler 7000 i mnd.

Skrevet

bor i en leilighet uten soverom 5000 i mnd + strøm og har overgangstønad.får 2737kr i bostøtte,får snart ny leilighet med 2soverom og prisen blir ca 7000 + strøm..vil da få mer bostøtte.er man alene med omsorg for barn har man krav på bostøtte om mann ikke har veldig høy inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...