haidi:0) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er i dag 13 uker på vei og håper for hver dag at kvalmen skal gi seg... Men nei... de siste dagen har det bare blitt verre... Jeg klarer ikke kaste opp heller, føler bare at alt beveger seg i magen og er så kvalm at jeg må ligge nede mesteparten av tiden... Begynner å gå utover barn og samboer og sliter veldig med å glede meg over den lille i magen.. Sykemeldt fra jobb i over en måned, kvalm siden romjula.... uff måtte bare få ut litt er litt deprimert for tiden...
nimaline241757 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Uff, føler med deg. Jeg er i uke 17 nå, men fremdeles melder den ekle kvalmen seg i ny og ne. Spesielt når jeg er sulten. Men jeg merker en bedring rundt uke 13-14. Gjør ikke du?
haidi:0) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg håper hver dag at et skal bli bedre, me ser ikke slik ut... Lå strak ut heile helga og orka ikke en ting, men men dt må jo snart bli bedre....Takk for oppmuntring, trengte den..
oktoberjentene;) Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Vet hvordan du har det =/ isj.. ikke noe godt altså.. men ikke gi opp håpet ennå.. for meg gikk den værste kvalmen over i uke 16... nå er den helt borte.. uke 20.. blir bare litt kvalm og uvel om kvelden.. men det er helt greit
Mammaaaaaa Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vet hvordan du har det... Jeg er i uke 19 nå og er fortsatt kvalm ofte.. Men den verste kvalmen som jeg kjente hele tiden ga seg rundt uke 12-13.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå