Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Gud dette er virkelig nervepirrende, om 14 dager til så skal jeg på date! Dette er en fyr som jeg aldri har snakket med eller sett, vi har bare hatt kontakt veldig lenge på internett. Og nå skal vi altså treffes! Tror jeg dauer! Er jo helt inni mamma moduset her, og så må jeg jo til å flørte og sånn, hehe! Men så er jeg redd for en ting, for han er jo som gutter fleste, og virker egentlig litt sånn skjult-veldig-opptatt-av-sex. Og jeg har en bilring som henger fra hoftekammen og ned, har jo blitt urslapp, hehe. Jeg kan jo liksom ikke "sitte" oppå han med et berg av hud som slenger, unnskyld uttrykket. Finnes det gutter som ikke trenger så masse sex? En gang i måneden hadde vært nok det:) Åsså er jeg livredd for å bli gravid igjen, tenk å ende i samme situasjon igjen.... Men, fordelen med denne karen er at han har fulgt med helt siden jeg ble gravid, gitt meg råd og støtte under et vanskelig svangerskap.Så vi har hatt kontakt i ett år. Kan han være så nøye på hvordan jeg ser ut da? Kunne godt høre fra dere mannfolk hvordan dere ser på saken! Og jenter og selfølgelig, trenger noen synspunkter her tror jeg. *Nervøs og biter tenner*
Evig singel og lei av det.. Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Du trenger jo ikke bli gravid igjen, bruk prevensjon; p-piller, sprøyte, kondom, spiral.. Og hvorfor skal "bilringen" hindre deg i å ha sex om han faktisk liker deg som han er?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Nei altså fornuften min sier jo det samme... men en gang så sa jeg at jeg ikke var sånn supertynn, faktisk heller det motsatt. Og så lurte jeg på hva han mente om det. Så svarte han at han likte best tynne jenter. Men det kom an på hvordan man bare det man hadde ekstra. Får kanskje ha på meg sånne hold-in-pants fra spar kjøp:D Og så vet jeg at eksen han sin var veldig sexgal, så nå er jeg redd for at han vil at jeg og skal være det... Okey, hvorfor har han egentlig sagt til meg at eksen var sexgal....hehe!!
camilla^ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Måtte le litt når jeg leste om bilringene... For ett år siden traff jeg min mann, litt flau å tenke tilbake nå men ingen anger. Med "hengemage", skikkelig skrukkette med strekkmerker og med melkespreng. Personlig vil jeg ikke akkurat si det var sexy eller noe slikt. Men vi er fortsatt sammen og har det finere enn noen gang. Det er nok vi kvinner som tenker mere på hvordan vår kropp ser ut. Siden du har pratet med han så lenge og han vet om graviditet og slikt, forventer han nok ikke at du skal se ut som en modell. Slapp av og nyt daten din!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Takk skal du ha! Godt å høre at vi er flere!! Jeg har ikke melkespreng, men har vel heller kommet til "hengestadiet", hehe! Neida, jeg skal ikke syte. Og heldigvis skal han heller ikke se meg naken på første daten. Får bare passe på at han er veeeeldig glad i meg når vi kommer til det sånn at han overser det.
3 blå Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Det kommer til å gå kjempefint Ikke tenk så mye på skavankene dine, vær heller stolt av dem! Hvis han ikke takler det, så får han finne seg ei annen heller... Vi har skapt et nytt liv, og det er nesten umulig å se ut som vi gjorde når vi var 19... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå