Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Nå har sønnen min vært hos besteforeldrene sine nesten hver helg i disse to mnd. Dem henter og levere han, og som oftes får jeg en blid og gla gutt tilbake. Joda, han har allitd kost seg der, for dem finner på så mye rart med han. Men de to siste helgene har dem vært ganske dårlig med bleieskifting. Forrige helg, kom han hjem med litt "rester" i bleia og veldig sårt rompa. Har sagt ifra, og dem sier at dem skal være mer obs på det. Så dem kom og hentet han på fredag og leverte han tilbake igår. Da tenkte jeg at jeg skulle skifte bleie på han. La da merke til at den bleia han hadde på seg...var full og tung. Hadde nok ikke skiftet bleie på han på en stund. Og det resulterte i en veldig sårt rompe. Ringte igjen og sa ifra. Var skikkelig sint, for det er sønnen min som lider. Har ikke lenge lyst til å sende han til dem lenger, men desverre er jeg veldig avhengig av dem. Dem pleier å passe han hver lørdag, for jeg jobber på lørdager. Og dessuten så har det bare skjedd par ganger, så det veier ikke opp mot alle de gangene dem har levert han i veldig god stand. Men akkurat der og da var jeg sint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå