Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Ting blir bare verre og verre, vi vet ikke hva som må til! Barna satt på med meg i min bil og den siste halve timen var det konstant slåssing og erting. De drev også å skikanerte på en nabo jente på deres alder som er overvektig. Jeg ba dem om å holde opp å slåss, jeg ba dem om å slutte å skikanere både hverandre og nabo jenta. Jeg prøvde å få i gang en samtale med dem om hvorfor de holdt på slik angående jenta og hvordann de trodde de ble oppfattet av andre om andre skulle hørt dem. Jeg fikk ingen respons. Da vi kom hjem og spiste middag ble dette tatt opp med faren tilstede, både deres oppførsel i bilen, det faktum at de ignorerte meg, mobbingen av nabo jenta, og responsen faren får da er, liksom som du aldri har snakket nedsettende om noen noengang! Faren gav beskjed om at det var nok spydigheter og frekke svar. De sitter og fniser og ler av sine egne vittigheter i bilen, og klarer å lire av seg, akkurat som om du aldri har vært spydig mot noen. Jeg tror ikke de forstår at det var totalt uaktuellt for noen av oss å oppføre oss slik mot noen av våre foreldre. De fikk inndradd data tid og måtte tidligere enn normalt i seng, og de fikk kjeft og måtte forklare seg. Problemet her er ikke at det er en testing av grenser, det er hele tiden. Det blir bare verre og verre, de var ikke sånn før. Vi har jo andre barn å tenke på også, det er ikke enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå