Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har bakovervendt sto, hvilket merke anbefaler dere. det er trangt med plass i bilen, og minsten er i tillegg veldig lang...?(6mnd...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax har flere modeller av bakovervendte stoler som ikke tar så stor plass.

Et lite tankekors at mange foreldre i Norge snur barna tidlig fordi det er for trangt, mens det i Sverige faktisk ikke er lov å snu før barnet er 4 år. Det er jo ikke stor forskjell på bilparken i Norge og Sverige...

De svenske barna sitter helt fint bakovervendt i 4 år, mens i Norge er det vanskelig for et barn på 1,5 år å sitte sånn...

Se på www.britax.com - mange fine stoler der!

Skrevet

Acta Graco duo Logic, med isofix, passer til både 3 og 2 pkt bilbelte, og er fra 0-18 kg. Varer altså til ca 4 år.

Skrevet

Britax eller acta graco tror jeg skal være bra HTS er kort i ryggen etter det jeg har forstått. Ville prøvd de ulike i bilen og tatt med et målebånd til ryggen.

Skrevet

Har du Acta Graco duo Logic? Jeg har nå dette med base og har vært so himla fornøyd med det, men må nok bytte straks og lurer på å kjøpe Acta Graco igjen..

Skrevet

er ikke det duo logic setet det som vokser med barnet da? Skjønner ikke da at du trenger ny stol?

Skrevet

Er det tilfelle at de ikke har lov å snu stolene før barnet fyller 4 år i Sverige? Leste et annet innlegg fra ei i Nederland, der selger de ikke annet enn forovervendte bilstoler, noe annet er ikke lov.... Kontrastfylt.

Skrevet

Jeg har det med base. 0-12kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...