maiprins Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei i forbindelse med 3 D så leser jeg at det er sonograf eller lege som tar 3 D men hva er en sonograf?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 En sonograf tar liksom bare ultralyd og ser på kjønn (hvis man vil vite det), en sonograf kan ikke uttale seg medisinsk, noe som en lege gjør. Sonografen tar ikke noen medisinske målinger da, sånn som en lege ville gjort. Jaja litt vanskelig å forklare men håper du skjønte det
maiprins Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 takk skal du ha muffin! har du tatt 3D? har du lagt ut bilder?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Ja vi var på 3D forrige uke hos en sonograf på Majorstua klinikken..Det var så utrolig morsomt å få se gutten vår Anbefales virkelig, fikk fine bilder og film! Har desverrre ikke lagt ut noen bilder.... Har du planer om å ta 3D??
maiprins Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 hei ja - jeg har endelig bestemt meg........... vi skal ta 3D til torsdag!!! Fikk du vite kjønnet der? Vi vet nemlig ikke vi......... kunne ikke se det på vanlig UL
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Ja vi så det klart og tydelig Så dere får nok vite det dere å... Ja jeg skal føde på Ahus, men skal på svangerskapskurs 9 mai jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå