ormeynglet Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Våknet i dag og oppdaget at jeg har utflod med blodspor i, sikkert slimproppen det da!? I tillegg så har jeg nå vært og tatt min siste time med akupunktur, han prøvde å sette meg i gang, og mente at noe ville skje enten i kveld eller i løpet av morgendagen. Oj,oj, litt skummelt dette her, men veeeeeldig spennende også, får håpe det ikke går flere dager no da.
MorT-3gutter Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Spennende! Jeg skal også til modningsakupunktur i dag. Gruer meg litt, men vi får se hva som skjer. Du får ha lykke til :=)
FrkVissVass Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 oj oj, spennende! håpe du får drittvondt snart Lykke til-tvi tvi!
kfitjar Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Spennende!!! Men jeg må bare spør, er det vondt å få modningsakupunktur? Hvor setter de nålene, og er det ikke vondt? Jeg har tydligvis aldri hatt akupunktur, og er kjempe skeptisk. Jeg tror nok de kan ha virkning, men jeg tør ikke å prøve ei gang....
ormeynglet Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Det er litt vondt enkelte steder, men det er bare akkurat med det samme han setter de. Kjenner de ikke en gang mens du sitter der med de etterpå. Hos meg har han satt en i hver lilletå (untatt første gangen), og to til på hver fot. I tillegg har han satt en mellom tommel og pekefinger på hver hånd. Første gangen bruker de å ta det med ro og da er de ikke vonde å sette i hele tatt. Ikke noe å være redd for. Jeg vet jo ikke om det vil gjøre fødselen lettere enda, men jeg har iallefall fått mer energi og sover bedre om natten etter at jeg startet med akupunkur når jeg var 36 uker. Kan jo umulig skade. Det eneste jeg har hørt er at man skal være forsiktig med akupunktur hvis man har høyt blodtrykk.
MorT-3gutter Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Da er jeg tilbake fra modningsakupunktur. Fikk en ved hver lilletå, en på hver legg og en ved hver tommel. Ikke vondt, men de på tærne svei litt. BLe litt kvalm etterpå nå (sikkert psykisk for jeg håper at ting skal skje) og tung i hodet. Hvis det virker, skulle det skje noe i løpet av et døgn, så ........... Hadde veldig god erfaring med akupunktur etter forrige fødsel for etterriene. Så...... jeg får vel bare vente og se.
ormeynglet Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Vi får håpe at noe skjer innen et døgn da:) De på lilletærne er litt vonde å sette, men hvis det virker så er de vel verdt det. Godt å høre at du hadde positiv erfaring med akupunktur fra forrige fødsel. Masse lykke til:)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Lykke til, håper det skjer noe fort for deg. Jeg mistet slimproppen for 10 dg siden. Slimt blod i 11 dg, hatt 4 timer med modningsakupuntur og blitt strippet 2 ganger. Jordmora var sikker på fødsel forrige onsdag men sitter her ennå. Så krysser fingrene for at det går lettere og fortere for deg =)
ormeynglet Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 Gulp, det hørtes jo ikke noe særlig lovende ut da. Får håpe dette er starten på noe ja, men skulle ikke forundre meg om det går enda noen dager. Jaja, det er nok ikke opp til meg. Får virkelig håpe det skjer noe med deg snart å da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå