Gå til innhold

Reveenka - har du begynt på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Og hvordan går det med den minste reveungen i barnehagen? Fortell, fortell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis det er vanskelig for mor å levere i bhg. kan du ikke bare hviske da???? Jeg vil helst ikke høre om det...

Men alt det andre vil jeg gjerne høre om...

Skrevet

Joda, begynte på torsdag i forrige uke - og det var egentlig ganske godt å komme tilbake på jobb! Etter å ha jobbet i to dager oppdaget jeg også til min glede at ting ikke var glemt; de lå bare litt i dvale... Og da er jeg snart tilbake på sporet, føler jeg.

Ellers har det vært travelt fordi mormoren min har blitt så dårlig - vi er ikke sikre på om det blir 100-årsfeiring i slutten av måneden, eller begravelse først.... Heldigvis har vi fått mammas søster som bor i USA til å komme, slik at hun kan avlaste meg, broren min og mormors niese på 71 med å passe litt ekstra på henne nå.

Og den minste revungen stortrives i bhg, heldigvis! Men hun har jo hatt tilvenning siden hun ble født - hun er godt kjent etter å ha vært med på henting og levering av de to midterste revungene, så når jeg setter henne ned på gulvet, tar det to skunder og så er hun på oppdagelsesferd rundtomkring i hele barnehagen.... Heldigvis er huin en liten maskot for de andre ungene, så når jeg ber dem lete, løper det avgårde en seks-syv smårollinger for å finne rømlingen!

Og så passer hun på å bli syk i ferier og helger - så det har vært litt masete en stund nå.....c",)

Men alt dette er til å leve med, når jeg leser hva attpåklatt"en go'gutt" har å stri med om dagen - sjuke revunger med snørr i snuta som ikke vil sove om natten blir rett og slett en velsignelse....

Skrevet

Det er IKKE vanskelig :)

Synes jeg da...

Skrevet

Så fint, da går det nok greit med Knerten også...(hvis vi får plass)

Han har jo også hatt tilvenning siden han ble født. Var faktisk bare 1,5 døgn første gang han var i bhg.

Skrevet

Og som du sier, syke, sutrete barn blir en velsignelse...

Skrevet

Man kvier seg alltid før man skal ut i jobb igjen....men jammen bruker det ikke være litt godt au ;=)

Har du møtt forloveren min enda da Reveenka? Lita og søt med ett veldig norsk navn!

Skrevet

Jeg vil gjette på hva hun heter...

Solveig

Kari

Gunbjørg

Møyfrid

Øyvor

Skrevet

Jeg skal sjekke lista på studentnavn neste gang jeg er på jobb!

Skrevet

Hun er ikke student! Ble ferdig med videreutdanningen før nyttår:=) Hun jobber til vanlig ved oppvåkningen, men er noen mnd på intensiven for å få rutine på bl.a. respiratorpasienter. Og Dritgrei har henne på lista si!!!

Skrevet

Da skulle dette bli grei (dritgrei!) skuring! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...