*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Skal være forlover til sommeren og trenger tips til hva vi kan gjøre på utdrikkningslaget... Ting som f.eks Oslo Gladiators, Go-kart osv Alle tips tas i mot med takk!! :-)
børdi Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 ville ikke ha utdrikningslag, så vi fortalte ingen at vi skulle gifte oss før uka før..-:-) men om jeg måtte, ville jeg satt pris på go- kart, kanskje en runde med sånn laser krig greier,,,;-) -leirdueskyting, kanopadling, hmm kommer visst ikke på mer akkurat nå...
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal også være forlover til sommeren, og trenger også tips:-) Har bestemt en ting i hvert fall, og det er at bruden skal spille inn låt i platestudio. Så skal alle de andre deltakerne bakke henne opp ved å kore. Koster ca 1000-1500, ikke så dyrt når det deles på alle.
Freyja Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 på mitt utdrikkningslag var vi på holmsbu spa deilig.... ellers måtte jeg sitte på med motorsykkel som jeg forøvrig hater og fortsatt hater. skulle egentlig vaske brannbil i bikini men det slapp jeg puh
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Det hørtes kjempe moro ut. Er det i Oslo? Lurer litt på sånn laser greier ja. Det er jo mye bedre enn paintball, for da slipper man "griseriet"
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 dette er sikkert kjipt for mange, men jeg ville hvert på spa, drukket masse vin, fått godt mat, deilig pleie og boblebad... en skikkelig luksus kveld med venninner.....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Go-kart var veldig gøy :-) Kommer jo an på personen som skal drikkes ut da, men karaoke kanskje? Paintball?
Hæppi Surmus Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Tror det er viktig at bruden i alle fall slipper å drite seg ut, slik at det blir et "utdritingslag". Hva med spa, masse vin, få til noe bruden virkelig har lyst å prøve, helikopter tur, få en runde på bilbane med noen som virkelig kan kjøre bil.. Kommer ikke på noe mer! Men lykke til...!
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde gokart og oslo gladiators i mitt eget og syns det var kjempe gøy. Har ikke lyst til å gjøre akkurat det samme i hennes. Tror hun hadde likt spa også. -og laser...... er ikke lett Kvelden regner jeg med blir hjemme med overraskelser av div. slag. Må finne ut litt der også. hehe, vaske brannbil i bikini!! Kanskje det hadde vært noe for henne.. .stakars. :-) Men hun skal gjøre noe "flaut" også.
Fjusa Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Jeg arrangerte for et par år siden et utdrikningslag for en venninne, akkurat slik jeg kunne tenke meg det selv ) Det ble veldig vellykket. Vi samlet oss i Oslo og spiste en god lunsj. Siden dro vi på Glazed and Amused og malte på keramikk. Vi var 12 stk og 6 av oss malte på asjetter og 6 på krus. Så fikk bruden det som et minne i bryllupet sitt fra oss. Sosialt, artig og et varig minne. Etterpå var vi ute og spiste middag og hadde fest. Virket som alle var veldig fornøyde! Jeg har også vært med på plateinnspilling, som noen foreslo over her. Det var utrolig gøy og resultatet ble til og med bra... he he! (Glazed and Amused finnes både på Grünerløkka og på Frogner, hjemmeside: www.glazedandamused.no eller www.glassert.no). Lykke til!
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Go kart, paintball - et eller annet sånt kult! Hadde rett og slett blitt sur og gått hjem dersom venninnene mine ville drite meg ut med å la meg stå i Storgata i g-streng og synge eller noe sånt...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 ååå........... jeg ville blitt tatt med på ridetur, Spa, fin restaurant og ut på byn på kvelden!!!!
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2007 Skal IKKE drites ut på den måten. Men noe flaut som å selge noe eller noe lignende for å tjene noen penger til en øl eller noe skal hun gjøre. Men ikke noe utdritningslag nei! :-) Mange gode forslag her da!! Tusen takk! Noen som vet hvor man kan spille inn sang? Male hørtes også veldig hyggelig ut! (spa kunne jeg virkelig hatt lyst på selv også....) Tusen takk for forslag. Skal diskutere alle med fler av jentene i kveld!
Lahl Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var forlover sommeren for to år siden. Da fikk bruden først rygg,skulder og nakkemassasje og så sto hun på vannski, spiste lunsj og så var vi på et mini-tivoli som var den dagen, her hvor vi bor. Etter det så dro alle hjem og pyntet seg litt også møttes vi i et lokale som vi hadde fått låne av en MC- klubb, der grillet vi og hadde noen drikkeleker. Så kom det en vertinne og viste oss diverse leketøy for voksne. Etter det var det full fest. Bruden var med til siste slutt og vi alle hadde det kjempegøy!
MammaDilla Skrevet 5. mars 2007 #15 Skrevet 5. mars 2007 I mitt utdrikningslag spilte vi inn plate med fire fem av gjengen sine sanger.Et utrolig kjekt minne å ha. Og så hadde vi dildoparty. Det var ganske artig, for hun som hadde det gav meg strippekurs også.. hehe..(stripping krever kondis!!!) Men ellers så går det jo an å leie småfly, paintball,paragliding, stå i en rundkjøring med en flaske sprit å et skilt der det står "tut og jeg drikker", hudpleie/kropspleie, hmm.. Det jeg var veldig opptatt av i mitt utdrikningslag var at jeg ikke ville bli dritte ut. Ikke fordi jeg ikke tør å gjøre ting, men fordi jeg ville bare ha det gøy
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2007 hahaha, "tut og jeg drikker" var morsomt! :-)
trebarnsmamma? Skrevet 5. mars 2007 #17 Skrevet 5. mars 2007 Åh, IKKE drapå Oslo Gladiators!!! Lokalene er slitne, det er bråkete der, og man får LITE for pengene!!! Var der nettopp på utdrikningslag. Anbefaler heller å bruke pengene på spa eller lignende :-)
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var der for 1 år siden. Syns det var helt topp..... Men lurer mer på megazone. Greit at det var jævlig slitne lokaler på gladiators. :_)
trebarnsmamma? Skrevet 5. mars 2007 #19 Skrevet 5. mars 2007 Megazone hørtes lurt ut da :-) Da vi var der nå var det 3-4 utdrikningslag der samtidig, vi stod i kø og ventet på hver eneste aktivitet, og det var så mye skrål og bråk at det nesten ikke gikk an å prate sammen :-/ Flere av jentene fikk dessuten vondt i nakken av et par av aktivitetene.
*Lucia* Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. mars 2007 da skjønner jeg at det ble litt dumt. Når jeg var der så var det kun vi og et lag til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå