Gå til innhold

Hvor gamle er dere?


snart mamma til to!!!

Anbefalte innlegg

Æ e 23,rækk kanskje å bi 24 før lille gulle vårres kjæm,har bursdag dagen etter temin..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei alle sammen... Henger meg på lasset her, er visst gammel jeg, 35 og skal visst bli mor for første gang i august...Har ikke helt gått opp for meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år... Samboer rekker akkurat å bli 23 før babyen kommer...

 

Å ja, jeg vet det er stor aldersforskjell på oss, men det spiller ingen rolle.. Vi har vært sammen i 2 år nå, og føler at forholdet vårt er solid nok til å ha bestemt oss for bryllup etc. på skuddårsdagen 2008...

 

Våre foreldre og venner har akseptert aldersforskjellen. Det er egentlig ingen som bryr seg så mye, så lenge vi "oppfører" oss som voksne og ansvarlige mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 og har termin 20 August. Men var på ultralyd i går og der så di at terminen blir litt senere, en ukes tid. Så kansje jeg får på bursdagen min 2 September.:)) Spennende.:) Blir 22 da.:)

Er nyinflyttet i Oslo, jeg og samboeren min på 26 har kjøpt leilighet på Veitvet. Hadde vert kjekt og komt i kontakt med noen som kansje ikke bor så langt unna?=)) Koslig da man er i samme situasjon.=)

Bare skrive, alltid koslig med brev;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 nå men 24 når nurket kommer til verden.. Jeg fikk kallenavnet "popsie" pga at jeg var så glad i popcorn på Gk helse- og sosial :o)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Som mange andre her inne så er jeg 23, men blir 24 før vidunderet kommer til verden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Jeg er 26 og venter nr 3:) I mangel på bedre ideer ble det nettnett som pappa kalte meg da jeg var liten. Heter Anette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, og venter nr 3... en attpåklatt! Og nicket lykke-mor er vel innlysende:) Er veeeeldig lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25 år, og venter vår første.....nicket mitt kommer fra samboeren min.....jeg er ikke av de høyeste i byen, så han begynte en dag bare og kalle meg lillemor.....nå smelter jeg hver gang han sier det....vi er lillegutt og lillemor......(samboeren er ikke av de høyeste han heller......så det blei lillegutt på han..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg er en av mange som er 23 men blir 24 før baby kommer.

 

Kummin er et krydder. Jeg synes ordet er morsomt. Og så begynner navnet mitt på K også. (Katrine)

 

Lillesel er mitt ufødte barns kallenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år og venter mitt andre barn. :) Ang. nicket mitt så er det et australsk slang-ord som betyr "egg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år og venter nr. 3. (Blir 39 før lille nurket er ventet) Har en gutt på 17 og ei jente på 11 fra før, så dette er en ordentlig attpåklatt :-) Som er inderlig ønsket :-)) Samboer er 35, og dette er hans første.

Da jeg testet positiv ble vi bare "så gla' "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...