Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Før trodde jeg det kom kun da jeg var ute i skikkelig kaldt vær, så startet med ullinnlegg. Men nå kommer det når jeg er inne i varmen også. Det er skikkelig vondt...kjennes nesten ut som noen skjærer i brystknoppen og den blir glo-varm. Det kommer og går, har ikke smertene hver dag... Men lurer fælt på hva det er..noen som vet?
scubagirl med scubababy Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Så vondt som du har, kan jeg vel ikke si at jeg har hatt ennå. Jeg har skikkelige ømme brystvorter og de er "hovne" på en spesiell måte.. Men om nettene lekker de væske også. Det blir sagt at det er råmelk. De er ømme når jeg er i dusjen, og kan nok hende at jeg burde begynne å "forberede" de på amming, og det gjør visst veldig vondt til å begynne med.. Fikk tips om at vi allerede nå burde kjøpe amme-bh, og legge inn innlegg i dem.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Mine er ikke forferdelig vonde, men de er litt ømme på en måte...
kulemagen Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Mine er også sånn av og til, synes det hjelper hvis jeg "melker" litt forsiktig så det kommer en liten væskedråpe ut, blir mindre spreng da liksom...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 hei!! mine også er forferdelig vonde,de svir og det er en brennende følelse av og til,kommer en del væske ut. Pluss at de er veldig tørre,men har nå fått en god balsam som jeg skal bruke den fåes på helsekosten og heter:calendula-balsam,den anbefales absolutt!! har blitt mye bedre etter noen dager med den!! men ver obs på at den farger av i hvite bher så jeg har brukt ammeinnlegg inni;) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tips Håper virkelig den balsam'en kan hjelpe meg også...det er så forferdelig vondt..
MomInUSA Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg vet akkurat hvordan du har det - jeg var slik forrige gang jeg var gravid - naar vinteren kom. Det kan hende det endrer seg naar det blir varmere ute. Hos meg var det spesielt paa morgenen etter jeg dusjet - det var saa vondt jeg maatte bare legge meg under dyna igjen og varme dem i ti minutter - saa gikk det over. Jeg hadde aldri noe vaeske i brystene da, som noen her over beskriver. Er du foerstegangs? Jeg har ikke hatt det denne gang, men jeg er ogsaa bare i uke 21 enda. Jeg tror det er normalt, men det er veldig ubehagelig - haaper den balsamen virker for deg!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Ja...er førstegangs...og har heller ingen væske som kommer ut, som andre beskrev. Men da er det vel bare å slå seg til ro med at det er normalt Setter min lit til balsam'en. Takk for svar uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå