Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer både på det å sitte uten å velte når man blir plassert f.eks. på gulvet sittende og når kunne de sette seg opp selv fra f.eks. liggende?

Og av de som kan sitte uten å velte når de blir plassert, men ikke kan sette seg opp selv enda, lar dere de sitte? Er det ikke noe med ryggen at de helst ikke skal sitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min kunne sitte alene på 6 mnd dagen sin.. men kunne ikke sette seg opp selv da.. hun fikk sitte litt innimellom.. men ikke så lenge av gangen... eller hun satt i vognen da... men på gulvet osv satt hun ikke så lenge..var på HS og helsesøsteren min sa at det var fint hun hadde lært seg å sitte..jeg sa hun ikke satt seg opp selv og det var helt greit sa hun..var sånn de lærte seg det sa hun...

hun satt seg opp selv når hun var 7 mnd..

Skrevet

Småen her er 9mnd og han sitter ikke alene.

Skrevet

Mi si klarer å sitte heilt fint og kan sitte å leike lenge-dette fant hun ut når hun var 5,5 mnd. Men hun greier ikke sette seg opp selv.

Skrevet

Småen her satt stabilt da han var 8 mnd, og satte seg opp selv da han var 10 mnd

Skrevet

Vår sitter ikke stødig, og greier da selvsagt ikke sette seg opp alene:) Han er straks 8 mnd.

Skrevet

vår ble aldri satt opp og lærte seg følgelig å sitte etter at hun mestret å krabbe. har svart på en tråd for noen dager siden som het "hvordan lærer babyen å sitte"......

Skrevet

Datteren min er 8 mnd og kan ikke sitte stødig selv. Men tror det skyldes litt at hun er for urolig, klarer ikke være i ro et sekund.

Skrevet

Hun satt ikke alene på gulvet fordi HS og fysio..sa det var farlig for ryggen og hoftene. Satte seg selv opp når hun var litt over 7 mnd. Nå krabber hun rundt her og sitter aldri i ro. Er 8,5 mnd.

Skrevet

Kan du hjelpe meg med link: Jeg finner ikke dette innlegget "Hvordan lærer babyen å sitte". Søkefunksjonen her på denne siten er ikke særlig treffsikker, akkurat.... Sukk.

Skrevet

vår sitter heller ikke stødig av samme grunn som dere. Han skal få lære det av seg selv.

Skrevet

gutten min satt stødig på golvet da han var 5 mnd. men han kan ikkje sette seg opp fra liggende enda. han er snart 7 mnd.

Skrevet

6 mnd ers dagen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...