Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Han driter jo totalt i mine behov. Så lenge han kan sove lenge om morningen, stikke ut og ha det gøy når han vil, eller bare sitte foran dataen hele dagen så er alt ok.... Idag skal han på scooter-tur med kompisene og hadde lovet og ta med lillegutt til mora si så jeg kunne få en dag fri. Men nei, han skulle sitte på kompisene for å spare bensin, også kunne han jo kjøre seg fast med sin bil, så... Og det sier han 5min før han skal dra. Kjempegøy! Håper han får scootern langt opp i RÆVVA! er nok anonym nå ja
Heira☆ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 He he, måtte le litt nå. Ser for meg typen din med scootern langt opp i RÆVVA! Skjønner godt at du blir forbanna ja, det hadde jeg også blitt. Her må du nok sette hardt mot hardt. Du kan jo ikke ha det sånn, at han skal få gjøre alt det han vil og ikke du. Man trenger litt tid hver for seg også. Det kan jo hende at han er litt redd for å være aleine med den lille også, kan nesten virke sånn....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 skjønner at du føler det sånn, jeg har nemlig truet min kjære mann med å kaste pc så langt som jeg kan..... Men da ville jeg angret for da hadde jeg ikke kunne svart deg. Hehe Har dere vurdert samlivs kurset hs tilbyr? Vi skal være med på det, tror det kan være nyttig. Tror også du må sette hardt mot hardt, han må bli voksen og ta sin del av ansvaret. Dere er to om å være foreldre. Han kan ikke lempe alt over på deg for at han fortsatt skal leve livet. Det hadde jeg aldri godkjent. Min hadde da fått en tupp i ræva. Kan ikke du kjøre lillegull til svigers da eller få svigermor til å hente? Får håpe han ikke kommer hjem med scooteren i ræva da hehehe..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hehe må le litt selv også nå når jeg tenker på det:) Har jo ikke lappen og orker ikke mase på henne. Blir nok hjemme med han, han er jo så hærlig selv om det hadde vært godt med litt tid. Har aldri hørt om noe samlivs-kurs jeg, visste ikke dem hadde det. Må jeg sannelig spørre om. HI
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Det høres ut som min sambo...tror jeg må vise ham dette innlegget... tenk deg en skuter langt opp i rævva...ha ha ha ha. AU.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Kjenne igjen følelsen. her er alt han vil og skal livsviktig mens mine behov drites i. Å dumme meg har to tette med denne fjotten. Så nå har jeg vært hjemme værende "alenemor" i 27 mnd. Å vi har ingen familie i nærheten heller, så aldri hatt barnevakt til mine. Så nå sitter jeg på 4 uka uten å kunne komme meg ut av huset på hele dagen pga syke unger. BLIR GAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men han må jo gjøre det som er livsviktig, skole og pusse opp her og dær så ser han ikke i helga engang. Godt man har nydelige unger så man kan glede seg over dem, og gode venninner man stikker til om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå