Kruspersilla Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Vi har kjøpt denne og lurer på om det er noen med erfaringer, gode eller dårlige, fra denne vogna? Vi kjøpte den på salg, og fikk den til en meget god pris, og vogna virker veldig bra, men er likevel interessert i å høre meninger:)
nybakt_mamma Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hei. vi har også kjøpt jane slalom pro. vi har jo ikke fått prøvekjørt den skikkelig da men jeg syns vogan er kjempe fin. har hørt at bremsen kan bli nå gærnt med etter hvert men det er jo bare å reklamere på. det er jo ikke sikkert det skjer alle. må faktisk innrømme at jeg måtte ring til barnashus for å få hjelp til å glide av trekke på baggen...hehe følte meg lur etter på... eneste er jo at man må kjøpe et bedre myggnett. gleder meg kjempe mye til å ta den i bruk. mye ga dere for den??
Kruspersilla Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Hei Signe:) Takk for svar. Vi ga 4500 for den på salg og da fulgte det stellebag og bilsete med i prisen..enn dere? Syns vogna virker bra, er eneste litt bekymret for at bagen kan bli litt tung og stor å bære på ettersom barnet vokser.. hva tror du? Jeg har ikke hørt noe om vogna før, alle snakker om disse merkevognene fra simo, teutonia osv.. hehe..
nybakt_mamma Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 nå ble jeg nesten litt sur.......!!!!!!!!!!!! vi gav 7000 for den, og da var det 1000 kr avslag. kjøpte den på Barnas Hus. ååå viste jeg ikke skulle ha spurt om det..hehe ja fulgte med stellebag og bilstol også, det var vel en av grunnene til at vi kjøpte den. hadde heller ikke hørt om merket før. også er den jo bare 8 kg. simo og brio er jo nermere 20 kg... det med at bagen kan bli tung etter som ungen vokser har jeg ikke tenkt på. jeg bekymrer meg litt for at selve vogna er litt for lav for meg, sliter litt med ryggen fra før av og det er jo mye dulling og greier som gjøres oppi vogna. (er 178cm) Har du prøvd å sette bilstolen fast i bilen?? jeg har prøvd , men følte at jeg ikke fikk det helt til. tror ikke jeg gjorde det feil... men men måtte jo ha hjelp til å få glide av bagtrekket sååå ..........hehe
Kruspersilla Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Salget va vel egentlig ferdig når vi va der å kjøpte, men heldigvis va det nån som hadde glemt å ta ned plakatan med -40% så der hadde vi flaks! Har ikke problem m at vogna ska bli for lav, e bare 163 på strømpelestn sjøl så, men e litt bekymra for størrelsen på bagen da... Har ikke tort å pakke ut vogna i hele tatt enda eg..hehe..har enda fire måna igjen å være gravid;) termin 8.juli..duda?
Kruspersilla Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Ser forresten at du har 13. juni.. va inne på profilen din, men fant ikke ut så mye anna da.hehe..
nybakt_mamma Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 nei er sparsom på infoen.. hehe hadde ei veninne på besøk i går som fikk baby i februar. hun har oth vogn. hun r veldig fornøyd ned den. hun syns vogna mi var kjempe fin, det eneste hu nkommenterete var a hun syns bagen var smal, var vel kanskje smalere enn hennes. men den er iværtfall lang. vi pakka opp vogna samme dag som vi fikk den hjem... klarte ikke å vente. kjøpte den i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå