Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! min lille gutt på snart 7 mnd er begynt å våkne mellom halv fem og fem, i dag er fjerde dagen. han ligger å småsnakker ei stund før han begynner å skrike. gir han mme, han spiser godt (ca 200 ml). så prøver jeg å få han til å rape før jeg legger han igjen. før brukte han og sovne igjen, men ikke nå lenger. hyler og skriker.. har prøvd å utsette legginga en time, men det hjelper lite..

hjelp! er det noen som har opplevd det samme? er jo ikke menneske halv fem! han legger seg 1900 om kvelden. når vi står opp halv fem, legger han seg å sove et par timer fra kl 0630.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt meg ved sengen til mi jente når hun startet sånn, ga henne sutten, sa hun måtte sove og gav meg ikke.

Det tar sin tid men nå står hun opp kl 08.00 igjen.

Skrevet

skrek hun da? min tar ikke sutten. men jeg kan jo prøve å være hos han hele tia uten å ta han opp? han sovner vel igjen etterhvert..

Skrevet

hei! Skjønner din frustrasjon veldig godt! Kl halv 5 er umenneskelig tidlig;) Men, kan berolige deg med at dette er en fase og vil sannsynlig gi seg etter en stund. Ville ikke ha utsatt legginga hvis jeg var deg.Legg gutten din til vanlig tid. Legger du deg litt sammen med gutten din når han tar seg en lur rundt halv sju? Kan være godt å få sovet litt selv, en dag med baby kan jo være slitsom innimellom!

Lykke til!! :)

Skrevet

ja, legger meg og sover litt når han sover :) ja, håper det bare er en fase han skal gjennom.. har lagt meg kl 22 hele helgen, så jeg får sovet litt før vi står opp. blir nok nødt til å fortsette med det litt fremover og. takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...