jensen82 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 jeg venter en gutt i juli,har en sønn som da er 3 år, spørsmålet er da om jeg trenger tvillingvogn???
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 En 3-åring sitter vel ikke i vogn? Vi får 2år mellom og skal ikke ha tvillingevogn. Vi har søskenbrett - og vognen og brettet skal brukes mye da jeg ikke har bil.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Noen treåringer sitter litt i vogn, unger er så forskjellig sånn.. Men jeg har kommet til at så lenge vi har en trille klarer vi oss fint. Blir litt drøyt å dra rundt på en tvllingvogn med en unge i...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg regner vel med at treåringen ikke har så stort behov for vogn? Men, hvis du tror dere trenger det, er Phil&Ted's e3 en god vogn. Det er en singelvogn med ekstra sete, som kan brukes både av baby + treåringen, to "store" unger, eller altså som vanlig singelvogn. www.philandteds.com
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Ja, poenget var jo at du med denne vogna slipper å slepe rundt på en diger tvillingvogn som treåringen ikke sitter noe særlig i...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har bodd både på landet og i byen. Det er litt forskjell på hvordan jeg bruker vogn. På landet bruker jeg mye mer bil så da har jeg ikke så stort behov for vogn. I byen er det upraktisk å bruke bil fordi det er vanskelig å finne parkering så da er det ofte enklere å gå med vogn. Du behøver kanske ikke tvillingvogn, men Phil and Thed, eller en annen variant med søskensete på singelvogna kan sikkert være praktisk hvis du vanligvis bruker vogn på lange turer i dag.
Møøø Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Som de andre sier her, så tror jeg du ikke trenger tvillingvogn. Snuppa vår var 2,5 da hun ble storesøster og vi kjøpte søskenbrett og bruker det når vi er på tur. Veldig fint det! Innimellom går hun litt og så står hun på der litt )
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Hadde aldri tvillingvogn og det er ca 2,5 år mellom barna. Måtte planlegge litt da, men han stod på brett. For kort tid til et slikt innkjøp. Hadde sportsvogn til eldste om hele familien tok en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå