Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 min lille tass på 5 mnd. er ikke spesielt interessert, men prøver litt i løpet av dagen
så var vi 4 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Martin likte vann omtrent fra starten, heldig med den
spagetti Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Snuppa vår fikk kokt vann på flaske når hun hadde kolikk. Da var hun 2 mnd. Det var for å "skylle" gjennom systemet hennes. Hun tok vannet uten problemer og drakk.... Har ikke gitt vann ved andre tilfeller enn da..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Da Lukas var på den alderen likte han ikke vann nei Men jeg ga ikke opp, og prøvde litt hver dag. Nå drikker han mellom 100 og 200 ml hver dag. Så det hjelper å være sta
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Nå er han forresten snart 8 mnd.
pandabjørn Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 gutten min elsker vann, og det har han likt fra han var rundt 2-3 mnd han får med en vannflaske i senga hver kveld, og den er som regel tom om morran, greit å la ha drikke vann om natta så slipper jeg å gå inn til han om han er tørst
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg puttet en t-skje med fruktmos i vannet til datteren min på fredag, det var stas! Hun drakk ikke akkurat store mengder, men hun gryntet i alle fall ikke på nesen. Tenkte jeg skulle fortsette med det, men ta mindre og mindre for hver dag....
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 hun elsker vann når hun får det riktig temperert, samme temp som mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå