LilleMalin♀♂♂ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Lille snupp er nå 6,5 mnd og spiser 10-20 g ferdig blandet grøt til frokost og kvelds. Hun spiser et par cm banan og noen babyskjeer med middag. Hun ammer ved siden av dette. Om natten derimot er det topp å amme og vil gjerne hver 2. time. Jeg merker at mine søvnreserver er ganske slunkne og søker råd hos dere. Er hun sulten om natten fordi det er så mye spennende som skjer om dagen? Eller spiser hun lite om dagen fordi hun får så mye om natten? Håper på amnge tips fra dere!
Expat Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Vel, "ja" på alle spørsmålene dine Har du en hjelpsom pappa i huset som kan hjelpe deg å redusere nattammingen til en eller to?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Takk for tips, Expat! Pappan trådde til i natt og hun fikk mat bare to ganger etter at jeg la meg! Mannen min og jeg byttet side i sengen slik at han lå nærmest frøkna. Kanskje det gjorde susen å få melkelukten litt lengre unna?
Expat Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det var jo kjapt og bra jobba! Helt mønsterpappa, og mamma det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå