Gå til innhold

Savner deg her inne attpåklatt m godgutt........

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så rart her uten deg....sender deg mange gode tanker i denne tøffe tiden! Det er så ufattelig,så grusomt. Håper dere midt oppi dette klarer og ta godt vare på hverandre. Stor stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøre superlis.

jeg savner dere også.som idefix har skrevet,så har lest det som har blitt skrevet,og det gjør godt.er et halmstrå å klamre meg i.jeg har det tøft.å dere her inne som kjenner meg litt,skjønner vel...

en dag vil jeg skrive mine tanker her,hvis jeg får.slik at jeg får bearbeidet litt.takk for at dere er her.hjelper meg innmari mye.

har ikke sovet siden dette skjedde.men håper å få låne en monitor til thor,slik at jeg tørr.mange klemmer fra meg.å takk for at dere er her.

Skrevet

Å kjære deg!!! Ser du er her inne nå, så jeg må bare forte meg å skrive.

Kan du få mannen til å være hjemme litt, så du får sove? Eller be noen andre om å komme hjem til dere? Kanskje noen kan følge opp tvillingene med skole og slikt så ikke alt faller på deg?

Jeg har skjønt at du har det ganske stritt til hverdags og ikke så mange nær deg, men du må ikke være redd for spørre om hjelp!!

Har tenkt masse på deg i helgen og på hvor urettferdig livet kan være. Det er helt uforståelig og føles for j...lig, rett og slett.

Ta vare på deg selv, kjære deg!!

Mange store og varme klemmer fra

Skrevet

karomamma.

jeg har kontaktet helsesøster.hun hjelper meg.å lege skal søke om monitor til oss.resten er som det bruker.men jeg klandrer ingen.dette vi er oppe i nå,ja det er bare grusomt.vi støtter hverandre så godt vi kan.men man ser hvem som er virkelige venner når slikt skjer.

kriseteamet er parat,og di unge blir tatt godt vare på av alle.

vi kommer til å klare dette også,selv om jeg ikke skjønner hvordan.

klem

Skrevet

Kjære deg! Dette er bare så fryktelig, jeg har ikke ord egentlig. Jeg kan bare ane hvor forferdelig dette er for dere..... Bare tanken på å skulle miste en av de små er så grusom at jeg orker ikke tenke den helt ut engang - og hvordan det da må være å faktisk oppleve dette, kan jeg ikke forestille meg fullt ut.

Håper indelig at dere får hjelp, både av profesjonelle, men også av venner og familie - og at dere greier å være der for hverandre også. Sender en klem til deg, datteren din og resten av familien også.

Skrevet

Så bra at du får hjelp fra helsesøster og lege!

Jeg synes du er sterk :)

Skrevet

Så godt og høre fra deg,håper det ordner seg med monitor slik at du kanskje tørr sove litt. Mange klemmer og tanker sendes

Skrevet

En pustemonitor høres lurt ut. Da kan du slappe av såpass at du tør å sove litt. Søvn må man jo ha for å komme seg gjennom dagene.

Det er umenneskelig at man må komme seg gjennom noe sånt. Fint at hjelpeapparatet stiller opp og at dere klarer å støtte hverandre uten å klandre noen. Noen mennesker trekker seg unna det som er vondt, mens andre tåler å være en venn også når det blåser som hardest.

Dere kommer dere gjennom dette! Akkurat nå virker det uoverkommelig, men dere trenger ikke å klare alt nå eller se enden på alle de vonde dagene samtidig. Den største oppgaven nå er vel å få i seg mat, har skjønt tidligere at du ikke har all verdens å gå på og å få litt søvn.

Jeg tenker på dere og skulle ønske at det var noe konkret jeg kunne gjøre.

Skrevet

ville bare sende dere en ekstra klem nå

Skrevet

Kjære deg, har skrevet deg en pm.

Skrevet

Så flott at du får hjelp til pustemonitor.... du trenger søvn, og det har jeg full forståelse for at du ikke får til før du får trygghet!!

Skrevet

.... Jeg kjenner at jeg tenker mye på deg..... på deg, og på dere! Jeg tenker på alt du bidrar med for familien, og at du antagelig er den som bidrar nå også.... Jeg håper du gir deg selv tid til å ta din egen sorg og redsel på alvor - så godt at du får den monitoren for eksempel! Du er familiens bidragsyter, og det er fantastisk, men ikke glem deg selv!

Vi er her, jeg tenker på dere, vi tenker på dere, på datteren din som har lidd det største tapet man kan tenke seg, og på deg som lever i en angst og redsel som vi nok alle har kjent på i større eller mindre grad...

En av mine yndlingssanger, en salme jeg har sunget på mange konserter; "Det er makt i de follede hender" en vakker sang.... den tenker jeg på nå når lille gutten sovnet for godt så uforklarlig tidlig, og den tenker jeg på når du lever et liv fult av utfordringer - "tålmodets lekse"...

"Det er makt i de follede hender.

I seg selv er de svake og små,

men mot allmaktens Gud du dem vender.

Han har lovet at svar skal du få!

Det er svar underveis

engler kommer med bud.

Om det drøyer det frem dog skal nå.

For det lovet jo løftenes trofaste Gud:

Kall på meg, og du hjelpen skal få!

Du som ber for ditt barn, dine kjære,

er i forbønn fra år og til år.

Om du tålmodets lekse må lære,

himlens bønnesvar en gang du får!

Det er svar underveis

engler kommer med bud.

Om det drøyer det frem dog skal nå.

For det lovet jo løftenes trofaste Gud:

Det er makt i de follede hender,

når i frelserens navn du får be.

Og en gang når du livsløpet ender

Hvert et bønnesvar klart skal du se!

Det er svar underveis

engler kommer med bud.

Om det drøyer det frem dog skal nå!

For det lovet jo løftenes trofaste Gud;

god klem fra

Skrevet

Var mormors yndlings salme..kjenner tårene nå dritgrei..håper jeg engang får høre dere synge. Det er som du sier,håper hun tar seg tid til sin egen sorg i denne stunden.......

Skrevet

måtte bare innom her å si at våre tanker er hos deg og familien din,attpåklatt.. sender deg en stor og god klem, og vi har tent lys for gullet deres.klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...