Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hvilke symptom hadde barnet? gutten vår kaster opp maten og får i seg minimalt med veske da han omtrent nekter og drikke.Dette har pågått siden fredag. bleiene hans er omtrent tørre. tisser ca 1-3 ganger i døgnet. Babyen er også en del trettere enn før. Men er også litt aktiv når han er våken. Snakket med lege i går han mente bare at vi skulle tilby han væske ofte. Noe vi også har gjort. Er nokså bekymret nå han er jo ikke mer en 9mnd gammel. Noen gode tips til hva vi bør gjøre?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hei. dette hørres ut som min sønn på 7 mnd for 14 dager siden, han hadde også omgangssyken da. væske er veldig viktig å få i de, jeg fikk beskjed om saft for de måtte ha i seg sukker og blande 50/50 med eplemost og farris. håper han blir fort bedre. du kan se om han er uttørket på hode, er da nedsunket.
Nr 2. 31.01.10 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hei, vi har også hatt det sånn var syk i ca 14 dager først spysyken så diare, kom bare vann ut av henne, snakket med en barnelege og han sa at det er ekstremt viktig med drikke, vi fikk bedskje om å gi blåbærsaft pga diare, men kunne oxo gi cola,farris, men det må jo være utrista samme hva det er bare ungen vil ha det for det er drikke som er viktigst. jenta vår ville heller ikke drikke så mye i straten, men cola var godt sammmen med bolle.Jeg vetet også en klut så hun kunne sutte på den for da fikk hun i seg litt vann. det blirselvsagt ikke mye men det blir jo bedre enn ingen ting. hun er 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå