Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på snart 5 mnd.kastet opp forrige tirsdag, etter det har han vært veldig utilpass, sutret mye. Han har ingen sykdomssymptomer, men får veldig røde roser i kinnene til tider, uten at han har feber. Gav han Paracet et par kvelder, og det så ut til å roe han noe.

De to siste nettene har han grått masse, og jeg har nesten ikke fått roet han. Har sett etter om det er tenner på gang, men det er ikke rødt eller hovent.

Begynner å bli bekymret, har bestilt time på Volvat, greit å sjekke ut det som sjekkes kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som tenner. Akkurat sånn var gutten min når han fikk sine første tenner :) Han var heller ikke rød og hoven,bare plutselig var det ei lita tann som var kommet gjennom tannkjøttet.

Skrevet

Ok, kanskje jeg bare må slå meg til ro med det..og vente på en liten hvit tann:)

Skrevet

Det er nok tenner ja. Min var sånn når han fikk de to første, og den siste uka har han og vært slik. Sutrete, rød i kinnene og våkner på natta og illskriker. Håper virkelig det dukker opp noe snart, synes så synd på han når han tydelig er utilpass:(

Skrevet

du kan prøve å smøre på dentinox på tannkjøttet, hvis det er tennene som plager han, så skal det hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...