Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde at babyer ikke kunne bli syke. Det er ikke tilfelle her i gården.. For en ukes tid siden var jeg selv dårlig med feber og slapphet. Det varte da i to dager.. Sambo var syk før meg, også..

Nå er snuppa på tre mnd forkjøla, det surkler i brystet hennes og hun hoster.. Når hun gråter, høres hun hes ut.. Tror ikke hun har feber.

Er det noe jeg som mor bør passe ekstra på, eller gjøre? Er litt grønn nå, de er jo så små, dissen nurkene.. Jeg synes jo så synd på henne,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trodde ikke babyer kunne bli syke?

Jøss....¨de kan det!

Og forkjølelse er jo ikke farlig.

En baby på tre mnd er jo ikke bitte liten heller så de tåler en del.

Hvis hun surkler mye i brystet ville jeg tatt en tur til lege med henne.

Eller er det nesespray og nesesuger som får bort en del snørr.

Hev sengen litt så hun ikke ligger flatt og sover.

Skrevet

God ide det med sengen, har gjort det allerede, jeg.

Tar turen på apoteket senere i dag og ordner nesespray og nesesuger (de har det vel der?)

Får vel prøve å se hvordan det er nå fremover og heller vurdere om hun blir verre. Du skriver at jeg må ta kontakt med lege, vil det si legen på helsestasjonen eller min egen fastlege (har skjønt det sånn at babyenen har samme fastlege som mor)..

Skrevet

Din fastlege er automatisk babyens lege.

Du må jo ikke ta kontakt med legen hvis hun virker ok, men om hun surkler mye ville jeg gjort det.Barte for å sjekke.

Min venninnes baby hadde nettopp lungebetennelse,men han surklet ekstremt mye og hadde feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...