Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 i natt kl 3 tok jeg 2 sterke ibux og kl 5 det samme. dette for å ta toppen av muskelsmerter. ammet 2. 30. har ikke pumpet meg siden. men skal gjøre det, eller kan jeg bruke melka i puppene ettersom det har godt noen timer nå. er 5 uker siden fødsel og jeg plages med endel feber om natta som jeg ikke vet hva kommer av. noen med erfaring på hva det er?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Overgang i morsmelk: Konsentrasjonen av ibuprofen i morsmelk er <1% av konsentrasjonen i plasma. Det er lite sannsynlig at barn som ammes blir påvirket. Ikke noen erfaring med feber natterstid, men jeg tror jeg ville ha tatt kontakt med fastlege. Lykke til.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Har du tatt tempen og den er forhøyet, eller er det bare feber følelse? Husk at etter fødsel er det vanlig å svette mye på natta. Jeg våkner ofte av å være helt bløt av svette, dette gir meg feber følelse, ifølge legen er dette pga hormonene og kan henge lenge i etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 våkner av å bade i svetteom natta pga hormoner også , men har flere ganger hatt 40 i temp etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Feber er ofte et tegn på en ifeksjon. Så i stedet for å stappe i deg masse ibux bør du oppsøke lege, ikke noe bra å gå med infeksjon/betennelse over lang tid. Paracet er mye bedre å spise når man går gravid/ammer så bruk det i stedet...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Da ville jeg gått til legen, 40 i temp er jo unormalt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 hadde paracet virket hadde jeg selvsagt brukt det, men det har desverre ingen virkning på meg, 1-8 ingen forskjell.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 pumpet og satte melka kaldt. kan jeg bruke melka eller bør jeg tømme den ut. ønsker ikke å dope babyen min men det står ikke noe utenpå eska om at du ikke kan amme om du tar ibux. er det noen som har bruksanvisningen til ibux?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Det første svaret du har fått her fra Anonym i dag morres klokka 0800 er tatt rett ut fra felleskatalogen under Ibux. Så det stemmer, men om jeg skal svare fra hva jeg hadde gjort hadde jeg ikke gitt baby melka du har pumpet ut. Jeg er veldig hysterisk når det gjelder slike ting. Det er jo skadelig for barnet at en tar Ibux i de tre siste mnd av svangerskapet. Innbiller meg jo da at det ikke er sunt å få det inn gjennom mm heller.. Men dette er bare meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå