Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 lillegutt har somregel sovbet som en drøm på natten.Bortsett fra ved syksom,tannfrembrudd ol. Men nå i det siste har det gått dårligere og dårligere... Har vært borte i 3 døgn nå (han har vært hos tanta til sambo)og i natt har han nesten ikke sovet i det hele tatt.(sovet dårlig siste natta der også) Gikk greit så lenge vi stod ved senga,men med en gang vi gikk ble det helt krise. Tror dere det kan være seperasjonsangst?Han er forkjøla og,har høy hodeende og fikk nesedråper,men uten hell. Hvordan skal vi takle dette til natten igjen?Kan ikke stå der hele natta.I natt gikk vi inn jevnlig,la han,strøk på han litt og sa at vi var der,for så å gå! Kl.6 måtte jeg ta han i vår seng fordi han hyla så jeg var redd han skulle skrike seg bort. Noen med gode råd?Han er snart 13 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 min holdt på på akkurat samme måte i natt....Hver gang jeg gikk ut av rommet ble han helt krakilsk. Det endte med at jeg bare måtte ta ham i min seng og vugge og kose litt. Da roet han seg, og etter en stund kunne jeg legge ham tilbake i sengen hans og han sov som en sten til kl 07. (da hadde han holdt det gående til kl 0230......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå