Gå til innhold

han syntes jeg er dårlig i senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det hjalp jo på det altfor gode selvtilliten jeg har etter fødselen.

har bare lyst å slutte å ha sex helt. har vært passiv men dette pga vondt osv etter fødsel.

noen tips til meg?

lei meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld meg, hva er det å si til en sliten nybakt mamma som føler seg lite attraktiv?!?!?!?!?! Tips? Fortell ham hvor kjip han er, at du har vondt og at dette ikke er måten å få tilbake et normalt sexliv på!

Skrevet

jeg vet. ble virkelig såra av den kommentaren.

da jeg svarte som deg fikk jeg beskjed om at jeg alltid ble sur når han nevnte sånne ting. kan ikke bli såra tydeligvis, bare sur. sukk. kommer til å tenke på det hver eneste gang vi har sex fremover. ikke det at jeg har lyst men hva man ikke må presse seg til.lei nå.

Skrevet

Ikke press deg selv til noe du ikke vil! Se om han skjønner poenget ditt når du nekter ham sex. Og det er en dårlig unnskyldning å si "du blir sur hver gang....", han vil tydligvis ikke høre om hvordan du har det, eller han gir rett og slet f i det. Uff, ikke noe hyggelig situasjon du er i nå! Men du er garantert ikke den første eller siste!

Skrevet

For meg er det sånn at (og det er min teori om oss kvinner): om jeg er god i senga eller ikke har med hvor god partneren er til å tenne meg:-) dvs kommer an på vår kjemi og hva han gjør. Så det så!

Kanskje det er sånn til deg også? Det tenner deg vel ikke akkurat at han sier du er dårlig i senga. Du kan jo si det til han. Hvis du har vært passiv tenker jeg at du sikkert ikke har vært veldig tent og da blir det jo fort vondt.. vond sirkel det der...

Mitt tips: Meddel min teori. Si han må gjøre en innsats for å få deg tent (der må nok du også gjøre en innsats, fortelle han hvordan hvis han ikke vet det), så tent og våt at det ikke gjør vondt, deretter slipp deg løs og nyt det! Da blir han nok fornøyd, tror du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...