Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 er snart 8 mnd. får litt grøt og pupp i 7 tiden om kvelden. og pupp i 8 tiden før legging. våkner og får litt pupp (ikke mat, bare kos) om natten en gang. får pupp på morgenen også. jeg skal ut en dag, og vil da måtte overlate grøten på kvelden til noen andre. da er jo heller ikke puppen der. han drikker ikke særlig fra flaske. har aldri fått i han mme, spytter det bare ut.. klarer han seg uten mm helt til dagen etterpå, litt utpå morgenen så jeg får sove litt utpå? om morgenen får han pupp og litt grøt eller skive. noen ganger vil han ikke ha noe, så kan riskere han ikke vil ha noe mat av noen andre. han drikker vann. hva sier dere? har ikke vært borte fra han før pgr.av dette.. går dette fint?
Amabolla Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Mi si vil ikke ha mme av meg eller pappan. Men jeg har vært ute 3 ganger siden ho ble født-blit passet av besteforeldrene og da har det vært protest på kvelden og ikke noe spising-men natten/dagen etterpå så har hun tatt mme. Han spiser jo grøt og drikker vann så jeg tror det skal gå fint- men det må du kjenne litt på selv også.
Rut Bram Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Når han er så stor går det kjempefint! Hvis han blir tørst kan han jo få vann. Og er han sulten kan han få annen mat. Gå ut med god samvittighet!
mai mammaen til to Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 datteren vår var på overnatting forrige helg.. hun tar heller ikke flaske... det hadde gått veldig greit..hun hadde vært litt sutrete når hun var våken på natten, men det gikk helt greit... hun er vant til å få masse pupp på natten.. men hun hadde spist godt med grøt til frokost sa mamma..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå