Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 16 og har ikke merket noen ting. Bruker fortsatt mine "gamle" klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 24 og har en gedigen mage(bilder på profilen min) så den kommer nok snart skal du se, etter ul så bare ploppa magen ut til meg og siden har den bare blitt større og større på rekordfart:)

Skrevet

jeg har heller ikke fått så mye mage, men klærne er blitt litt trange rundt magen, spes når det blir litt for mye kuft inni der. Jeg er snart 14 uker

Skrevet

Jeg har fått kjempe mage,så jeg venter på ul den 15 for å se om jeg har mere enn en beboer eller omjeg er lenger på vei,og nei...Ikke så meget m luft i magen lenger hehe :o)

12+1 i dag (såkalt)

Skrevet

Jeg er i uke 28 og jeg har fått en stor flott mage :)

Jeg mener jeg måtte kjøpe min første mammabukse i uke 16-17, da kunne jeg fremdeles bruke noen av "gamle klærne mine", men de var litt trange... hihi...

Skrevet

Har forresten bilde på siden min :o)

Skrevet

Går inn i min 22 uke i dag og det begynner å vises godt nå. Men har bare hatt mage i tre uker, ventet lenge på den jeg også;-)

Skrevet

Mage ja, he he her er det skikkelig gravid mage :) er i uke 27...

Skrevet

Er i uke 17, bruker samme bukser, de som er lave i livet, men magen er blitt ganske tydelig de siste ukene...:)

Skrevet

jeg har masse mage:) men vekten har lagt seg både på hofter,rumpe og lår denne gang:(..men mage har jeg...

er fulgått 22 uker..

Skrevet

Da jeg var i uke 15 hadde jeg en bukse igjen jeg kunne bruke, nå i uke 18 er det kun mammabukser som gjelder.

Her har alt lagt seg på magen, så jeg føler at jeg er ganske stor allerede.

Har lagt ut et bilde på profilen min hvis du vil se.

Skrevet

er i uke 21 og har fått god mage :) Startet å få mage tidlig dette svangerskapet.allerede i uke 11 passet ikke buksene mine, og det var kommet en bul.....

Skrevet

Er 26+5 i dag, og kan trygt si jeg har fått mage ja.. Måtte begynne med mammaklær allerede i uke 12.

Skrevet

er i uke 15 og har fått skikkelig mage allerede, har bilde på profilen=)

Skrevet

Jeg kan begynte med mamma bukse i uke8...... hehehe eller,det jeg tror var min uke 8 iallefall :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...