Gå til innhold

brio race.. noen som har den? eller andre triller

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyd med den? hvor mye koster denne? har lyst på den. er det forseint å kjøpe den når lillegutt er 21mnd? venter nr 2 nå så kan alltids bruke den på nestemann også... hvor lenge bruker de vogn egentli? tenker den er lettere å bære når jeg får større mage inn og ut av bilen .. ol ... andre som har andre triller som de vil skryte av? ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg som svarte maclaren over her, jeg har kjøpt nå og hu er 19 mnd. så er ikke for sent. ellers har du carena easy da. mange som kjøper den og.

Skrevet

Jepp!!!

Vi har den, brio race!!!! .o))

kjempe fornøyd med den vogna jeg..

kjempe lett, tar liten plass i bil og butikker, lett ¨trille er den også... ;o))

er fornøyd med valget mit da jeg ville ha en liten lett vogn som ikke tar så stor plass i bil og butikker (kommer til overalt).... .o)

eneste er at den ikke har full liggestilling, men jeg bruker den jo i grunn kun til butikk gåing o.l, så da har jeg jo ikke bruk for det i grunn...

snuppa mi er 16mnd og sitter så fint i den...

men har du mesnt å trille turer med den ute og ha i en pose (f.eks voksi) så går nok ikke det...

den er trang slik! :o)

den er lang i ryggen så den kan brukes lenge...

og kalosjen kan du flytte litt oppover etterhvert som barnet vokser! ;o)

har en 2006 modell og gav 1999kr for den på Gerd Marthinsen`s i Drammen....

den var da priset til 2999kr på Spareland på Buskerud storsenter!!

sparte en 1000 lapp jeg... ;o)

og den veier kun 10kg.... ;o)

Skrevet

tusen takk for svar:) jeg har ringt to butikker i området. den ene har den på tilbud til 1699kr og den andre til orginal pris til 2490kr. tror jeg kjøper den. får jo uansett brukt den til neste unge og ungen etter der hvis det kommer flerre:)

Skrevet

Hei, jeg har Brio Sitty. Sto mellom den og Race, men valgte Sitty fordi den har færre plastduppeditter som kan gå i stykker. Enklere modell og litt lettere. Den er litt bredere i setet, og jeg får fint plass til skinnposen, selv om sneipen er 20 mnd og ikke av de minste babyene... Jeg kjøpte kalesje som er ekstratilbehør. Vogna er nå på salg på babyshop og koster da 890,- kalesjen koster sånn ca 200-300 kr.

Er også veldig lett, liten og enkel å trille. Selv om ikke ryggen kan legges helt ned, så sover sneipen godt i den...

Skrevet

Jeg har prøvd den (venninne har den) men jeg ble for kort....håndtaket kan kun reguleres oppover......og på det laveste fikk jeg vondt i skuldrere...så vi har gått for scooter.

Skrevet

Vi har den og er forsåvidt fornøyd. Jenta vår på 21 mnd har god plass i den, selv med skinnposen i og hun sover også i den hvis vi er ute på tur. Ellers er den behagelig å trille, men du bør ikke være særlig kortere enn 160 cm før den blir for høy i håndtaket. (jeg er 163 og må ha den på nederste innstilling) En annen ting vi ikke er så fornøyd med er at den har rustet veldig mye rundt fjæringene og hjulene og at den knirker, men knirkingen kan sikkert lett fikses med litt olje... Vi har vognen stående ute hele tiden da, så rusten kommer sikkert av det (bor i Bergen...) Men alt i alt fornøyd. Lett å legge sammen og veier ikke så mye. Men tror jeg ville gått for maclaren hvis jeg ikke skulle gå mye på grusveier/kupert terreng. Den er mye lettere å få plass til i bilen og å få ut og inn. (har en sånn også, og den ligger alltid i bilen.)

Skrevet

heisann og takk for alle svar:)nå har jeg kjøpt vogna jeg:) veldig stolt og fornøyd så nå må vi ut å trille i morgen.. gleder meg til det:) ha en fin kveld alle sammen. kjekt at så mange svarte

Skrevet

bare hyggelig det veit`n! ;o)

håper du blir like fornøyd som meg da!?! ;oD

kose dere på trilletur...

Skrevet

skal ut i helgen og kjøpe quinny zapp vi...synes de andre trillene ble for store

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...