Gå til innhold

hva skal nurkene deres hete da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm.. trooor kanskje jenta vår skal hete Emilie, men er ikke sikker enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er hottest nå er Liam Alexander og Ariana (evt med et mellomnavn). Men vi forandrer mening annenhver dag omtrent... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner ikke, he he, sliter skikkelig!! kommer ikke på noen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe helt bestemt enda, men liker jentenavnet Tuva og guttenavnene Marius og Espen. Vil ha et kort og greitt navn, slik at det er lett for barnet selv å lære seg å si og skrive navnet sitt. Syns også at det er smart å tenke ut et navn som kan brukes internationalt uten at det blir for rar uttale/betydning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvist d blir ei jente ska ho hete Martine og hvist d blir en gutt har æ kjempe løst t at han ska hete Nathaniel.pappan liker Oliver,ungan skifte navn flere ganger for dagen på babyen i magen :) men di fleste gangene kommer navnet Oliver.så d blir vel d t slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente er det Linnèa Marie. (marie etter farmor)

Blir det gutt.... Ja da anet vi ikke. He he. Ikke snakk om å bli enige...

Jeg heier på Julian. Men i følge sambo er det et "homo" navn. Hi hi hi..

Så får vi jo se hvem som får vilja si til slutt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei:o) Hadde bare lyst til å si at det er litt morsomt å se at Mathea er et navn som blir vurdert; dette var nemlig navnet på min mormor, jeg har det som mellomnavn (men bruker det ikke), og datteren min heter også det samme som sin oldemor! Synes det er et gammelt navn som også passer på en liten jentebaby - kjempekos at det blir ført videre:o) Lykke til med den nye verdensborgeren - uansett om det blir en Mathea eller en Nicholai:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente, ska hu hetta Michelle:) Blir det gut, ska han hetta Marcus (Andre)... Ganske vanskeligt med navn=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente skal hun hete Maria eller Michelle, blir det gutt blir det enten Mica eller Ellias. Har en tendens til å forandre navn ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen navn det står mellom, men har ikke tenkt til å bestemme oss ennå. Forslagene er Felix, Frikk, Herman,Emil,Tobias,Jacob og Bendik.

 

Jeg heier på Felix eller Frikk, min kjære liker alle (diplomatisk som han er) men tror han har en forkjærlighet for Herman og bendik.

De andre navnene er litt for populære for min smak egentlig, Så vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... det blir jente så det blir nok Leia eller Molly hvis jeg får bestemme (vi er ikke helt enig...). Men vi er i en lit rar situasjon, fordi navnet må passe på både svensk (jeg er svensk), finsk (pappan till barnet er finsk) og norsk fordi vi bor i Norge ;-) Sen må det passe til våre barns navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst aner jeg ikke om det er ei jente eller en gutt som har bosatt seg inni magen min. Men vi har iallefall funnet ut et jentenavn vi begge liker. Sarah.

Guttenavn vet jeg ikke enda. Kanskje Alexander eller Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...