*Angelface* Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Dere med dårlig syn..Hva har dere bestemt dere å bruke under fødselen...? (Tenker på alt;o) Jeg blir fort irritert av brillene mine, og foretrekker linser..Men tror det går dårlig med linser som klør i masse gråt osv... Og ungen må jeg jo se og;o) Hehe..
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror nok det blir linser;) Føler meg mest vel da, og jeg deler ditt syn på at linser klør mye når du gråter o.l Har merket at det har blitt mer ubehagelig å bruke linser etter at jeg ble gravid, optiker sa at tåreproduksjonen gikk ned når du ble gravid, derfor kunne øynene virke tørrere, har du merket noe?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 her blir det linser...hvis man gråter med briller på dogger det jo! hehe
Øyboeren med to små <3 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 jeg har merket at jeg har fått tørrere øyne..! hehe.. kan ikke bruke linsene så lenge av gangen, for da begynner de å irritere, så jeg bruker stort sett briller for tida.. også er det godt for øynene å få en pause i blandt..
*Angelface* Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Ja, blir nok linser her og..Føler meg som et nek med briller..(på bilder iallefall) Øynene miner blir veldig fort tørre..Etter 4-5 timer klør det.. Tror jeg har de linsene med mest fuktighet og oksygen.Men er ikke sikker..?
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Har goså fått mye problemer med å bruke linsene mine etter at jeg ble gravid. Det merkelige er at linsene fort kan falle ut eller gå bak øyet, men bare på venstre øye... Linsene har også begynt å sette seg litt fast, slik at de ikke følger medøyets bevegelser, så jeg ser plutselig skurrete og må dytte linsene tilbake på plass.. Under fødselen må jeg nok bruke linser, men de blir jo forferdelig tørre og ekle når man gråter, som jeg heeelt sikkert kommer til å gjøre... får se hva som skjer. kommer nok til å ta med briller, i tilfelle linsene blir ubehagelige!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Er du nærsynt, blir ikke problemet så stort uansett.. Når babyen er født har man jo nesen helt borti så mye av tiden som mulig... .-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Brukte linser under forrige fødsel, men hadde med briller. Og tro meg - tørre øyne eller plagsomme linser var det siste jeg tenkte på...
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 jeg skal definitivt ha linser. Bruker vanligvis dagslinser, men skal bytte til en månedslinse (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå...) som man kan sove med i opptil 6 dager i strekk, når det nærmer seg....greit og slippe og tenke på linser og rensevesker og sånt akkurat da.....
tjoa Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kommer til å bruke linser, føler meg mest vel med dem. Bruker opti-tears øyedråper om jeg blir sår for å smøre øynene, de er fantastiske.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Bruker døgnlinser (slike du har på en månde i strekk). Veldig kjekt. Har brukt det under begge to andre fødslene mine og i barseltiden. Deilig å slippe å tenke på det.
Fire småtroll Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Jeg valgte brillene på første fødsel, hadde endel problemer med linsene i svangerskapet... Mine øyne fortsatte å være tørre etter fødselen også de, det ble vondere og vondere bruke linser, føltes tilslutt som jeg hadde grus på øyet etter bare et par timer. Så før jeg ble gravid med nr to laseropererte jeg begge øynene (nærsynt og skeive hornhinner) på avbetaling. Har ikke angret et sekund! Har aldri sett så bra som etter den oprasjonene (var i 2001), hadde gjordt det igjen uten å nøle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå