lilen06 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 I dag slapp lillegutt bordkanten og gikk..hele 19 skritt...store lille gutten min.. Så stolt at jeg kan sprekke....
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 å så koslig:O) stolt mamma da ja tenker jeg. tulla her har akkurat begynt og gå noen skritt. men ho syns det er litt skummelt også hehe. de er nydelige:O)
lilen06 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Ja det er morro.. Litt skummelt er det, og så blir han veldig ivrig innimellom og da løper overkroppen litt for fort for beina..hehe..
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 haha morsom beskrivelse av stilen hans:O) Hjelp tida går så utrolig fort med de små gullene.
lilen06 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2007 Går altfor fort..allerede vært i jobb 1 uke alt. Hvor er det blitt av babyen min..!!!!!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Så gøy da! Lillegutten min begynte også å gå for 2uker siden! Han er en uke eldre enn din Men han gikk ikke så mange skritt første gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå