Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Barnet vårt har hatt det en gang og jeg syns det var så skremmende!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Har en gutt som hadde det en gang da han var 15mnd,er nå 8 år. Det var en grusom opplevelse,og vi hadde hjertet i halsen hver gang etter det når han fikk feber,Vi trodde han skulle dø!! Men legen på sykehuset var veldig flink og hjalp oss til og skjønne at det var en vanlig reaksjon..og vanlig med angst for feber i ettertid:( Føler med dere,pyton og oppleve dette!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 min hadde det for ca en mnd siden.er 9 mnd nå. skjedde midt på natten, samtidig som han kasta opp også. eg og sambo ble helt hysteriske, og eg ringte grinanes til legevakten. så resten av den natta og et par netter etterpå, så sov han mellom meg og sambo, så me kunne kjenne om han fikk det igjen. off det var fælt
MaMmA-Mø Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 min guddatter er veldig plaget med feberkramper..første gangen holdt hun på og dø..fordi den var så kraftig så sluttet hun og puste! har vært innlagt på sykehus 2 ganger pga. det...ikkeno særlig nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå