Spira31 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hei, vi skal på ultralyd imorgen..gleder/gruer oss! Jeg gleder meg mest da... klarer nesten ikke å vente.. hehe:) er 18+0 imorgen og lurer på hvem her som var på ul ca samtidig..hva så dere? størrelse på den lille? og ikke minst gikk det greit å se kjønnet? Jeg har guttefølelse og pappaen har jentefølelse.. spennende!! klem:)
mamma for 2.gang Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg skal også på ul i morgen,og håper alt er bra=)LYKKE TIL!!!!!!!
Spira31 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Så kjekt! Lykke til du også! hvilket klokkeslett? Skal 10.20 og pleier ofte å sove på den tiden (blitt så trøtt siden jeg ble gravid og siden jeg er student kan jeg ofte sove da og ta igjen senere på dagen;) har du kjent liv? Jeg har kjent litt... og det er herlig!
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Lykke til i morra! Jeg var for snart 2 uker siden og gledet/ gruet meg. Men det var en fantastisk opplevelse, svever rundt på skyer enda:o) Jeg hadde skikkelig guttefølelse, men tok kraftig feil. Prinsessa viste seg så godt frem at det var ikke noen tvil om kjønnet. Håper du skriver inn i morra og forteller hvordan det gikk...
sebbe Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 skal også på ul i morgen. vi også gleder/gruer oss. Lykke til.
Spira31 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Såklart at jeg skal skrive inn og fortelle! hehe må jo det:) åh.. omtrent nøyaktig 12 timer til nå!
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 spennende, gleder meg til oppdattering... Lyke til alle som skal på ul i morra:0)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Vi skal og på ul i morgen Da er jeg 19+3, så har ventet lenge på den dagen!! Og nå er d under tolv timer igjen, for vi skal kl 10.00!! Gleder meg masse...begge har skikkelig guttefølelse, så d blir spennende å se
Spira31 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 Åh nå nærme det seg! Sov lite i natt og klarte ikkje sove lengre enn 8 siden eg måtte opp på do då..hehe.. holde på å gjør meg klar nå, kle meg litt, spise litt og så e det ULTRALYD:) krible,krible,krible..hehe lykke til dere andre som også skal på ul idag! (eg ska forresten te dr.Bergh i Stavanger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå