Gå til innhold

Hvor gamle er de når de oppdager hendene sine? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var vell 3,5mnd..

Skrevet

Min gutt oppdaget aldri hendene sine, men fant tærne da han var 4 mnd:-)

Skrevet

min ca 2 veke før han blei 3 mnd.

Skrevet

Oppdager på hvilken måte? Jenta mi putter hendene bevisst inni munnen og tygger på dem... hun er 2mnd idag.

Skrevet

He, he..det må være noe m januarjentene for det gjør min og...hun blir 6 uker på tirsdag.

Skrevet

Det er det junior gjør også:) Han tar ikke smokk men fører hånden til munnen og sutter noe voldsomt. Han var to mnd for noen dager siden. Lurte på om det kunne være bevisst ut fra alderen hans.

Skrevet

...han suttet på tommelen da han var noen dager gammel da. Hva menes egentlig med å finne hendene da?

Skrevet

Tja, rundt 2 1/2 mnd, og etter en måned oppdaget hun fotene sine også gitt!

Skrevet

Det gjør min snuppa også. Stadig hånden bevist i munn....

Skrevet

Da mener jeg det at hun lå og studerte hendene sine veldig! Spise på de og føre de bevist inn i munnen gjorde hun før det altså...

Skrevet

lisje prinsen e nesten 2 mnd no....å hn he bjyndt å suge på handa si! må nå vite at hn jer d å ka hn skal jere sida d ikje bære he våre en gong...=)

Skrevet

Jenta mi var ca 3,5 mnd da hun gikk fra å leke med og suge på hendene sine, til å betrakte dem. Første gang jeg la merke til det holdt hun hånden opp i luften, og stirret veeldig skeptisk på den, he he :).

Skrevet

Lillegutt har sugd på hendene og fingrene siden han var bitteliten, men de siste ukene har han begynt å holde hånden foran ansiktet og vifte med fingrene mens han studerer den. Morsomt å se på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...