Janne&Noah Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg tenker på klor og sånn. Jeg syns det mange ganger svir i øynene, det kan da vel ikke være sunt for dem??
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 hvet ikke hvor sunt det er. men trur di har veldig godt av det. vi har holdt på i 6 mnd nå. hu gliser så fort vi kommer til svømmehallen og bare smiler og er helt med mens i bader.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Det er fare for utvikling av astma ved bading i klorvann, så jeg vil av den grunn si at det ikke er sunt.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Tror ikke det er direkte sunt...kan jo får astama og allergi av det også...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Herregud. Man kan bli syk av å spise for mye agurk også.
Janne&Noah Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har også hørt noe om astma. Men det jeg tenker om det er ubehagelig for de, det er jo så vondt p svelge og få klorvann inn i nesa. Det synes jeg hvertfall er forferdelig! Men samtidig så hadde det vært gøy å gått på babysvømming, for det virker så koselig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå