boble <3 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Begynner å hate søndager. Mannen min er pendler å han er hjemme ca annen hver hælg. Synes de to døgnene han er hjemme går så alt for fort og nå har han dratt igjen...Mulig det er hormonene,men HULK hvor trist det er:0(
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Dakkars deg:( Er helt forferdelig når de reiser... Hvor lenge er din borte da? Synes selv det er blitt heeeelt forferdelig etter at jeg ble gravid, men det ordner seg vettu, og snart er han hjemme igjen:) Kos deg videre med søndaen!
minime<3 in belly Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Har selv vært pendler og det var forferdelig å reise fra samboeren min hver søndag.... Og ja, helgene gikk så altfor fort.... Jeg ville at vi skulle begynne å prøve å få barn mens jeg fortsatt pendlet og bodde på hybel, men det ville ikke samboeren min. Han ville at jeg skulle være i nærheten i tilfelle jeg var dårlig under første trimester.... Noe jeg er takknemelig for nå.... jeg var ikke dårlig, men jeg tror ikke nervene mine hadde tålt å bodd langt vekk fra han og kjørt så mye på e6. Jeg er jo bekymret for han bare han er 10 min lenger i butikken.... Er så redd det skal skje han noe... Så å bo i hver vår by hadde ikke aktuelt...
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 Åh takk for gode ord:0) Han kommer hjem igjen fredag 16. og da får vi tre helger på rad sammen, gleder meg. Blir bare så trst når helgene bare fyker unna og "plutselig" er jeg alene igjen... Heldigvis vet jeg at når jeg bare får kommet meg på jobb i morra så går tiden fort til han kommer hjem også. Er mannen din også pendler? Ha en fin søndags kveld du også!
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Ja jeg ser jo at det er tungt for han å reise også, prøver å ikke vise han hvor tist jeg synes det er for å gjøre det litt lettere for han, men med disse hormonene så lurer det seg frem noe tårer enkelte søndager... han begynte i denne jobben rett etter jul så jeg er nok ikke helt vant til "gressenke" tilværelsen enda. Håper det blir litt lettere etterhvert:0)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Hei igjen:) Nei, han er på jobb i nordsjøen, så er vekke i 14 dager... Synes det ble Heeelt forferdelig nå når hormonene kom.. Men han skal heldigvis begynne å jobbe på land ett år, så kan være med meg:) Ja, når hverdagskavet begynner igjen, går jo tiden fortere. Vær gla du ikke er sykemltd, da går tiden dritsakte, for å si det mildt...hehe Håper du klarer å tørke tårene og kose deg videre i kveld, er jo deilig med helg;)
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2007 Jepp skal sjerpe meg og tørke tårene nå, er jo så mange koselige jenter her på bim, vanskelig å være trist da:o) Jeg er 50% sykemeldt pga kvalme, men fyller fri dagene med til å møte venninnder så de bruker å gå fort de også. Er de dagene han reiser som er hat! Kjempe flott at mannen din kommer hjem til deg, virkelig en gulerot å se frem til ( itilegg til babyen da ) Lykke til videre i svangerskapet og kos deg masse:0)
*Angelface* Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Skjønner deg kjempegodt..Mannen min dro og nettopp faktisk.. Han er skipsreder, og jobber på havet 6 uker og hjemme 3 uker..Er et slit, og tungt som fy:(
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Litt trist må vi få lov til å være:) Er greit å sitte på bim og glemme tiden og... Ja, er det beste eg har hørt på leeenge, også slipper eg å bekymre meg for at noe skal skje mens han er vekke. Masse lykke til til deg også!
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2007 Så søte og snille dere er, deilig med litt støtte:o) Tessa med prinsessa: Huff det var lang tid, forstår godt at det er et slit for deg.Håper tiden går fort for oss nå og at de plutselig er hjemme igjen... trøste klem
*Angelface* Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Thia (26.07.07) Takk takk.. Innleggen var jo ditt,men måte bare si at jeg var i samme båt...;o) Trøsteklem til deg og... Håper de snart er hjemme!!
boble <3 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2007 Hjelper å vite at det er flere i samme situasjon synes jeg da. Vi får vel bare hyle ut her på dager som er ille og hjelpe hverandre og sende solskinnsinnlegg på gode dager som går fort, fort .... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå