Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Veit det er helt normalt å miste en del hår nå etter fødselen. Det jeg lurer på er hvor lenge dette vanligvis pågår og om man får veldig lite hår etterpå...? Ikke så stort problem egentlig, men litt irriterende bare med alt det håret liggende overalt!
lottaa Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 du, eg begynte å miste masse hår når lillegutt var 2 mnd... nå er han 7 mnd og eg mister like mye hår... seriøst eg har fått viker og drit tynt hår... vurdejrer å køpe parykk eg nå... uff hehe litt komisk egentli, men ikke morro
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Å uff da;) Gutten min er 4 måneder, og jeg har vel mista mye hår rundt en måned eller noe... og jeg synes håret mitt allerede er blitt tynt (har tynt nok fra før synes jeg;)) Hvis det skal fortsette sånn i flere måneder til blir jeg nok skikkelig lekker... HI
lottaa Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 var på frisøren å hørte om shampo til hår avfall... di haddej en der fra sp.. skulle hvist helpe veldig på håravfall etter fødsel...
Mammen_te_Hallvard Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 får berre sei velkommen i klubben;)ikk at d e nokon artiklubb å vere medlem av...m nokre må vel vere her oxo da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå