Gå til innhold

Er de fleste i boks med navn??


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Er de fleste i boks med navn på den lille i magen?

Selv synes jeg det er vanskelig selvom det er mange fine guttenavn.

Skal "klinge" med etternavnet og alt sånt...

Hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. storebroren på 3 foreslo Kasper.. har ikke tenkt på det selv, før han sa det.. men synes i grunnen det var ganske fint.. så han har nok tatt sjefsavgjørelsen på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis lillegutt kommer ut og ikke ligner en NIcolay i det hele tatt så må vi finne på noe annet men hvis han ligner så blir det det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lurt på Kasper ei god stund, men jeg tror faktisk det blir Kristoffer. Må se gutten litt ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurket i maven min fikk navnet Celine for lenge siden og ska hete det!!!!!

 

hadde tenkt på emme., men tenkte at hun kunne bli erta og kalt for hemma....nora var oxo fint, men da blir det hora.....dre vet jo åssen barn og ungdommer kan være, det er trist, for begge de navna syns jeg er fryktelig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, navnet har vært i boks lenge, Hannah blir det. Min datter og jeg har bestemt det sammen. Syntes det er så søtt. Har tre store fra før og ho blir nr 4, har ikke visst kjønn med de andrre men ville vite nå. Og da kom navn ganske fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Marius godt og det gjør mannen min også. Men han skal lissom "vente og se"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marcus har vært i boks lenge. mellomnavnet derimot har svinget fra andre til alexander, men er rimelig sikker på Marcus Alexander=) men viss gutten min ikke passer så har vi adrian og jonathan i bakhånda=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja navnet e klart, d har d vært lenge, her bli d Tuva Amanda:) Passa godt til søstera ho heite Thea Bethina så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på mye forskjellig, men tror vi ender på Snorre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om lyder før....

vi hadde navnet tenkt ut omtrent før jeg fikk vite at jeg var gravig:) det blir en liten Joachin Alexander:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hemmelig enda, men signerer med anonym for da vet ingen hvem jeg er... he:)

 

han skal hete Tøger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inspektøren på ungdomsskolen min het lyder... Litt vel spesielt spør du meg... i samme gate som leidulf og randulf, liksom... (naboen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre Nikolai... kanskje...? Klarer ikke helt å bestemme oss...

 

Jeg har veldig lyst på eivind eller åsmund, men gubben er ikke helt enig.. Han vil ha jonas, lukas og den typen navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kommer opp med en liste på 5 navn:

William

Fredrik

Henrik

Lucas

Marcus

 

Navnet må kunne sies nogenlunde likt på norsk og engelsk siden mannen min er amerikansk.

 

Nå har vi 6 uker på og bestemme oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavnet er på plass, men guttenavnet har vært verre.. Trodde endelig vi var i boks, men nå virker det som sambo har begynt å tvile gitt=( Han er ikke sikker på at navnet er macho nok;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nop. kan ikke bestemme oss før vi ser han. men vi har noen i bakhode

Leander

phillip

Noah

Patrick

Adrian

Thomas

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer ennå, men Oscar er en god kandidat. Eller Jørgen, Anders eller Emil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...