Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Gutten vår er nå snart åtte måneder og er sååå aktiv! Hvor aktive er det vanlig å være på denne alderen? Eks: Snur seg etter alt, nærmest vrir seg ut av hendene mine (må holde hardt), det er veldig slitsomt å få på bleie og pysjen på kvelden, han vrir seg hele tiden over på magen og er helt desperat etter å leke med ting rundt seg. Han har endelig klart å åle seg litt fremover, så det er han fornøyd med.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 det er vel ganske så vanlig å være "så" aktive i den alderen:) det er jo så forskjellig fra barn til barn:) jeg syns i allefall din lille virker overaktiv etter det du forklarer her...
-Dobergirl- Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Vi har en aktiv jente.. Hun er 7mnd i dag og stellebordet er pakket vekk for lengst,ingen sjangs å ta på henne bleier og klær der... HUn kryper og krabber...står på knærne opp over stolbein osv osv.... Så trur det er vanlig,men alle er vi forskjellige....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hæ, litt forvirrende det du skrev...synes du han virker overaktiv, eller mener du IKKE overaktiv? HI
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 hihi...sorry...har en slik en fg%%R#&/ pc som ikke alltid får med seg alle tastene:) jeg mener at jeg IKKE syns han er over aktiv:) mini her snudde seg da han var 3,5 mnd, krøp da han var 5 mnd, krabbet da han var 7 mnd, da reiste seg også godt etter alt av møbler etc...nå går han litt hvis han holder fast i bordet:) så...nei syns ikke gutten din er spesielt overaktiv:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Hørtes ut som tassen min.. Var hos legen på en sjekk for 1uke sida pga noe annet da.. Men legen sa han virka nesten For frisk hehe
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 må jo nesten legger til at vi har vært til behandling med mathias pga han unormalt høye kropps aktivitet...nå snakker jeg ikke om vanlig aktivitet som krabbing etc...men mathias sin "sykdom" (om jeg kan kalle det det) har "hjulpet" han med å være tidlig ute...stess!!
så var vi 4 Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Sånn er Martin også. Fra han var rundt 3 mnd begynte han å oppdage verden og etter det har han ikke hatt ro i kroppen. Krabber og klatrer over alt, skal undersøke absolutt alt han kommer over og skaller hodet i gulvet x antall ganger i løpet av en dag. Umulig å kle på både bleie og klær (dørstoppern og tannkremtuben er fine ting å gi for å holde de rolige). Men gjett at han gliser stort når han endelig klarer å reise seg opp ved gyngestolen og plage katta De er verdens navler, og skal gjøre alt. Helst i går!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå