Gjest Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Liker deres barn å vaske håret? Hvor ofte vasker dere det? Her vasker vi det bare to ganger i uka som regel, oftere hvis hun har fått noe i det. Er skikkelig kamp å vaske det, hylgriner! Har kjøpt sånn vaskecaps til henne uten hell
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Vi vasker det 1 gang i uka og det er et helvete hver gang hehe......... Det blir jo ikke fett som vårt hår...... så jeg syns ikke det er nødvendig å vaske det oftere egentlig
Snupidupi Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Vaska håret ca to ganga i uka hær også... kjøpt sånn vaskecaps æ også å det funka supert hær... men ho har vesst vækst av sæ den der hylinga å... før i sluttn når æ va gravid så va det bærre pappaen som bada ho... og når æ bada ho første gang etter det, så va æ litt uheldi og satt dusjn rett i øyan på ho å da flira ho bærre... mamma du må vær førsekti æ får jo vann i øyan... å hadd det skjedd før så hadd ho skreke sæ førderva... så det går sæ vel tel skal du se... Du kan jo også prøv å gje ho en vaskeklut ho kan hold fremfør øyan å se om det hjelp...
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Det kan jeg prøve! Får håpe det går over her og da, kjedelig om hun blir redd for vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå